سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تبریز

حوزه/ رایزن فرهنگی سفارت ایران در برزیل در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز گفت: امروز جهان اسلام و جهان عرب، تشنه معارف شیعه است و برای تحول آفرینی می‌بایست با تلاش، مطالب و محتوا مورد نیاز روز را برای مخاطبان آماده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام علیرضا میرجلیلی رایزن فرهنگی سفارت ایران در برزیل، شب گذشته در نشست صمیمی با اساتید و طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

حجت‌الاسلام میرجلیلی در این دیدار اظهار داشت: هرچقدر به دوره آخرالزمان نزدیک شویم، طلاب لازم است که آماده‌تر و باسوادتر شوند و برای فعالیت در عرصه بین‌المللی با زبان‌های زنده دنیا آشنا باشند.

وی با بیان اینکه دروس حوزوی مقدمه‌ای برای دستیابی به اهداف بزرگ است، یادآور شد: امروز جهان اسلام و جهان عرب، تشنه معارف شیعه است و برای تحول آفرینی می‌بایست با تلاش، مطالب و محتوا مورد نیاز روز را برای مخاطبان آماده کرد.

رایزن فرهنگی سفارت ایران در برزیل با اشاره به اینکه اگر نتوانیم مطالب را امروزی کنیم، تبلیغ ما چندان تاثیر گذار نخواهد بود، مطرح کرد: طلاب لازم است که مراقب باشند تا به بهانه‌های مختلف از مسیر خود خارج نشوند و رسالت‌شان را فراموش نکنند و با از آنجایی که امروز در جامعه نیازمند تخصص هستیم، خوب است که طلاب با تمام توان در حوزه خود متخصص شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha