پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه خداوند تضمین نکرده است که چه مردم بخواهند و چه نخواهند این نظام باقی بماند، گفت: همراهی مردم در تداوم انقلاب نقش تعیین کننده دارد بنابراین دشمن در تلاش است که با تحریف و وارونه نشان دادن جنایات و مفاسد شاه پهلوی ذائقه مردم را عوض کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مسئولان شهرستان ورامین که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر شهرستان ورامین که جان خود را در راه امام و انقلاب فدا کردند، اظهار کرد: امیدواریم خداوند قدم های مسئولان امروز این شهر و کشور را در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی، ادامه راه شهدا و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ثابت بدارد.

وی با بیان اینکه نتیجه آن رنج‌ها، شهادت‌ها و گذشتن از جان، مال و آبرویشان این شد که خداوند بر امت ما ترحم و لطف کرد و بعد از چند سال انقلاب را به پیروزی رساند، افزود: همراهی مردم با ولی خدا نعمت بزرگی است که در مقایسه با آنچه در زمان نبی اکرم(ص) اتفاق افتاد می توان تفاوت آن را احساس کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به واقعه غدیر که پیامبر(ص) امیرالمؤمنین(ع) را با تشریفات شفاف، هشدار دهنده و رسمی جانشین خود تعیین کردند، گفت: مردم آن زمان با همراهی نکردن ولی خدا کاری کردند که فرمان پیامبر(ص) بعد از چند ماه فراموش شود ولی مردم این زمان با همراهی ولی فقیه که خود را خاک پای پیامبر(ص) و ائمه(ع) می دانست کاری کردند که نهضت ایشان شکل گرفت و پیروز شد.

وی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام خمینی(ره) بدون هیچ وقفه ای بر اهمیت نقش همراهی مردم در تداوم انقلاب تأکید کرد و گفت: اکنون هم بر همه مردم واجب است که با ماندن در صحنه، مردمی بودن انقلاب را حفظ کنند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه خداوند تضمین نکرده است که چه مردم بخواهند و چه نخواهند این نظام باقی بماند، افزود: دشمن در تلاش است که با تحریف و وارونه نشان دادن جنایات و مفاسد شاه پهلوی ذائقه مردم را عوض کند.

وی افزود: دولت موظف است با تدبیر، درایت و به کارگیری افراد متخصص و کاربلد و اتحاد با مجلس و قوه قضائیه با مفسدان و قاچاقچیان برخورد کند زیرا همه این ها مقدمه یاری و نصرت حضرت ولی عصر(عج) است و همه ما دلبسته آن حکومت هستیم و برای شکل گیری آن حکومت زمینه سازی می کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم ورامین با ولایت پیوندی عمیق و دیرینه دارند و در ۱۵ خرداد به امام خود لبیک گفتند و در ادامه نیز پای این انقلاب ماندند و این روحیه را همچنان حفظ کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha