پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علماء در جلسه شورای سیاستگذاری برنامه های دهه کرامت و جشن های بین المللی زیر سایه خورشید

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی در حاشیه شهرها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علماء در جلسه شورای سیاستگذاری برنامه های دهه کرامت و جشن های بین المللی زیر سایه خورشید، که با حضور برخی مسئولین دستگاه های اجرای برگزار شد، بر اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی در حاشیه شهرها تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تمام برنامه های مذهبی در راستای تبلیغ و ترویج دین است، زیرا حضرات معصومین (علیهم السلام) خود را فدای دین کردند، ضمن این که هیچ دینی به اندازه اسلام و تشیع شعائر ندارد.

وی افزود: اصل انقلاب اسلامی و حرکت امام (راحل) برای احیای اسلام و سیره پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) بود و اسباب و لوازم ایشان برای قوام انقلاب اسلامی و پیروزی همین مناسبت ها بود.

آیت الله علما اظهار کرد: اهل سنت استان ارادت خیلی زیادی به امام رضا (علیه السلام) دارند و می شود از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه های گسترده معنوی خصوصاً دهه کرامت باید بیشتر در حاشیه شهرها برگزار شود و برای مردم عزیز حاشیه نشین، برنامه های معنوی و فرهنگی داشته باشیم، زیرا مردم کشور ارادت خاصی به حضرت رضا(علیه السلام) دارند و باید از این موضوع استفاده کنیم و حضور مردم، خصوصاً مردم حاشیه شهر ها را در مراسم معنوی بیشتر کنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه به تلاش امامین انقلاب برای بقای نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: برای تثبیت انقلاب و شکل گیری آن امام راحل رنج های فراوانی کشید و برای استمرار و اقتدار انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار زحمت می کشند.

وی در پایان گفت: بحمدالله به رغم تمام مشکلات ما امروز حرف داریم، نظر داریم و حرف و نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در دنیا خریدار دارد و آزادیخواهان جهان عاشق کلام ولایت هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha