جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ز

حوزه / معاون اجرایی جشن‌های ملی زیر سایه خورشید گفت: منطقه شمال استان اصفهان و کاشان روزهای ۱۶ تا ۲۲ خرداد با حضور خدام حرم، میزبان جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسعود فدوی معاون اجرایی جشن‌های ملی زیر سایه خورشید امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدام حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید پس از ورود به کاشان از روز شانزدهم خرداد با اجرای ۱۰۰ برنامه در شهر و روستاهای منطقه شمال استان اصفهان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود حضور پیدا خواهند کرد.

فدوی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، جانبازان، عیادت از بیماران صعب العلاج، حضور در زندان کاشان، بیمارستان‌ها، مرکز دیالیز کاشان، آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی، زیارت بقاع متبرکه و شرکت در آیین گلاب‌گیری شهر برزک و ارسال هزار لیتر گلاب ناب کاشان به آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌های کاروان زیر خورشید با شعار «هر چه دارم از اوست» در ‌منطقه شمال استان اصفهان است.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه نهادهای اجرایی، موسسات و اشخاص در دهـه کـرامت، تمایل به حضور کاروان زیر سایــه خورشیــد در مراسم و برنامه‌های خود در منطقه فرهنگی کاشان را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت Shajar.ir، بخش ثبت نام میزبانی از کاروان‌ها، درخواست خود را ثبت کنند.

معاون اجرایی جشن‌های ملی زیر سایه خورشید تصریح کرد: دارالمومنین کاشان با توجه به ظرفیت‌های ویژه آن به‌عنوان تنها شهرستان کشور است که هر سال در دهه کرامت، هم‌ردیف استان‌های کشور کاروان زیر سایه خورشید برای شرکت در ویژه‌برنامه‌های خاص به آن اعزام می‌شود.

گفتنی است جشن‌های ملی زیر سایه خورشید هر سال در دهه کرامت از یکم تا ۱۱ ذیقعده مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha