جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای گمنام و سالروز آزادسازی خرمشهر در شاهین دژ

حوزه/ امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ما مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که با تقدیم جان خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و لذا امروز نباید اجازه دهیم یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه حجت الاسلام علی مرادی، امام جمعه شاهین‌دژ، عصر سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای گمنام که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با همکاری مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ در محل شهدای گمنام این شهر برگزار شد، با اشاره به لزوم جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: وضع اقتصادی جامعه با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور رو به بهبود است و لازم است صاحبان تریبون در این خصوص به تبیین بپردازند.

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ما مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که با تقدیم جان خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و لذا امروز نباید اجازه دهیم یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

در ادامه این مراسم، آذرنوش از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس به روایتگری دوران جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: آن شهیدانی که به‌ نام‌ شهدای گمنام امروز نام‌گذاری شده‌اند، در واقع خوشنام‌هایی هستند که ما زندگی‌مان را مدیون آن‌ها هستیم.

وی افزود: این ما هستیم که از فیض شهادت جاماندیم و آسمانی‌ها بیشتر از زمینی‌ها شهدای گمنام را می‌شناسند.

اجرای نمایشی از دوران دفاع مقدس و اجرای سرود دسته جمعی "سلام فرمانده" از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha