جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1026519
۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
تصاویر/همایش با شکوه سلام فرمانده درمیدان جهاد کاشان

حوزه / همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش فرزندان جهان آرا با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم کاشان در میدان جهاد این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، شامگاه سه شنبه همایش فرزندان جهان آرا با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) اصفهان، نماینده ولی فقیه در کاشان، جمعی از خانواده معظم شهدا، روحانیون و اقشار مختلف مردم در میدان جهاد این شهر برگزار شد.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) اصفهان، در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مردم کاشان در این مراسم، اظهار داشت‌: حضور پرشور و حماسی مردم و دهه نودی‌های کاشانی در این مراسم، ما را به یاد استقبال بسیار با شکوه مردم این منطقه از مقام معظم رهبری در این میدان می‌اندازد.

وی به تفاوت ارتش دوره پهلوی با زمان فعلی اشاره کرد و یادآور شد: درحالی که رضا شاه در جنگ جهانی دوم برای دفاع از کشور حتی یک گلوله شلیک نکرد، رزمندگان کشورمان ۳۴ روز در عملیات جنگ با صدام در دروازه‌های خرمشهر مقابل لشگر تمام دندان مسلح رژیم بعث عراق صدام ایستادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) اصفهان، با بیان اینکه ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از مناطق خوزستان ظرف ۲۲ روز به دست رزمندگان کشورمان آزاد شد، تصریح کرد: در شرایطی که با تحریم مواجه بودیم و تجهیزات نظامی به ما نمی‌دادند، رزمندگان کشورمان و شهدای بزرگوار با اتکال به خداوند متعال و با حماسه آفرینی، افتخارات بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زدند.

سردار فدا، اقتدار امروز کشور را در سایه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌های جنگ دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر اقتدار نظام اسلامی ایران به حدی است که مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان می‌فرمایند "اگر یک موشک بزنید ده موشک خواهیم زد".

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha