پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، با بیان اینکه با حذف ارز ترجیحی، کالاهای اساسی به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد، گفت : قبل از حذف ارز ترجیحی یارانه مردم در قالب روغن، آرد و برنج در کشورهای حاشیه ایران به قیمت ارزانتر در اختیار مردم این کشورها قرار می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، بی توجهی به تدابیر رهبری، دستورات قرآن، ائمه معصومین(ع) و مکتب امام راحل را موجب بروز بعضی از مشکلات در کشور دانست و اظهار داشت: با اجرا نمودن و توجه به فرامین مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم برطرف خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، با بیان اینکه در ماجرای مردمی کردن یارانه‌ها، دشمن تمام ظرفیت‌های خود را بر علیه دولت به کار گرفته بود، گفت: در دوران پهلوی عزت و اقتدار امروز را نداشتیم، تا جایی که چندین هزار مستشار خارجی در کشورمان حق توحش می‌گرفتند.

سردار فدا تصریح کرد: ظرفیت، اقتدار، تجهیزات و آمادگی موشکی ما به حدی است که مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان می‌فرمایند "اگر یک موشک بزنید ده موشک خواهیم زد" و لذا اگر انگلیسی ناو ما را توقیف می‌کند، ما نیز در کمتر از سه روز عمل متقابل آن را انجام می‌دهیم.

وی به پیشرفت‌های نظام اسلامی ایران در ابعاد مختلف نیز اشاره کرد و یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مهندسی، فناوری‌های نوین، سلول‌های بنیادی، شبیه سازی، قدرت صنعت دفاعی و توان باز دارندگی حرف اول را در منطقه و ده کشور برتر دنیا می‌زند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، مطرح کرد: روزی کشور در تولید سیم خاردار نیازمند کشورهای بیگانه بود، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که موشک‌هایی با برد ۲ هزارکیلومتر را تولید می‌کنیم.

وی حق تعیین سرنوشت کشور به دست مردم را مهمترین دستاورد انقلاب برشمرد و ابراز داشت: گر چه ممکن است با جوسازی‌های رسانه‌ای و تخریب در ایام انتخابات در بعضی از مواقع انتخابی درست صورت نگیرد، اما رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خبرگان رهبری، همه به دست مردم تعیین و انتخاب می‌شوند.

سردار فدا، با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه ابتکار عمل را در دست دارد، ادامه داد: فلسطینی که به دلیل نداشتن تجهیزات با سنگ به دشمن حمله می‌کرد، امروز با موشک در مقابل دشمن ایستاده است و قدرتش به جایی رسیده است که رژیم اشغالگر قدس بیش از دو ساعت توان مقاومت در برابر نیروهای فلسطینی را ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، با بیان اینکه امروز خط مقدم انقلاب اسلامی ایران به سواحل مدیترانه رسیده است، گفت: یمن با هشت سال مقاومت با دستان خالی، در برابر انبوه تهاجمات دشمن شرایطی را بوجود آورده که رئیس جمهور آمریکا به عربستان می‌گوید دیگر قادر به تامین تجهیزات نظامی و دفاع از شما نیستیم و آتش بس را قبول کنید.

وی با تاکید براینکه از گردنه سخت مشکلات اقتصادی کشور عبور خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: اقدامی که سه دولت قبل در هدفمند سازی واقعی یارانه‌ها باید انجام می‌دادند، توسط دولت سیزدهم انجام شده است.

سردار فدا از متلاشی شدن یک باند اختلاسگر قاچاق آرد در اصفهان با ۶ هزار میلیارد تومان تخلف در روز گذشته خبر داد و گفت: قبل از حذف ارز ترجیحی، یارانه مردم در قالب روغن، آرد و برنج در کشورهای حاشیه ایران به قیمت ارزانتر در اختیار مردم آن کشورها قرار می‌گرفت اما پس از اجرای این طرح، کالاهای اساسی به دست مصرف کننده واقعی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی است، یادآور شد: دشمن به دنبال از بین بردن سه رکن ماندگار انقلاب یعنی اسلام، مردم و ولایت است.

سردار فدا، با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر تحقق بیانیه گام‌دوم انقلاب، خاطر نشان کرد: برای پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب لازم است تا مردم در نقش آفرینی حکومت و دفاع از انقلاب اسلامی بیش از پیش مشارکت داشته باشند.

وی به تشکیل محله اسلامی با محوریت امام جماعت مسجد در بیانیه گام دوم اشاره و تصریح کرد: در بیانیه گام دوم، در قالب ماموریت‌های بسیج با استفاده از فرامین امامین انقلاب لازم است که از ظرفیت‌های مردمی در رفع مشکلات محلات و مقابله با آسیب‌های اجتماعی استفاده شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، ضمن ارائه گزارشی از موفقیت‌های چشم‌گیر قرارگاه‌های جهادی شهرستان کاشان، عنوان کرد: این قرارگاه‌ها با کمک مردم و خیرین اقدامات فراوانی را در عرصه فراهم نمودن زمینه اشتغال جوانان، ازدواج آسان، تهیه جهیزیه، ترک اعتیاد معتادین، خانه‌دار نمودن افراد بی‌بضاعت، کمک به محرومین و رفع مشکلات محلات انجام داده‌اند.

وی در پایان با قدردانی از زحمات سرهنگ فخرل فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران وبیدگل، برای سرهنگ حسین دوست، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان آرزوی توفیق نمود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هموطن IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    1 0
    یکی از مهمترین وظایف و مسئولیت‌های محوله به دولت‌ها و حکومت‌ها، تامین امنیت اجتماعی به ویژه سلامت روابط اقتصادی و جلوگیری از تخلفات و نابسامانی‌های موجود در بازار و اوضاع و احوال حاکم بر داد و ستد مردم بوده است. با توجه به حجم بالای مبادلات کالایی در بازار، مخصوصا کالاهای اساسی، دولت‌ها باید تمهیداتی جهت اعمال وظایف حاکمیتی در این مبادلات بیندیشند. در شرایط حساس کنونی که برخی از دول خارجی با تحریم‌های ناجوانمردانه در حال برنامه‌ریزی برای فشار بر مردم ایران هستند در صورت عدم کنترل زنجیره تولیدو توزیع کالا در داخل کشور با هدف کنترل حجم مبادلات متناسب با حجم توزیع کالا از واحدهای تولیدی تا حجم فروش درواحدهای فروش به مصرف کننده نهایی در انتهای زنجیره -نظارت بر قیمت فروش در زنجیره تولید تا توزیع به مصرف کننده نهایی (مطابق با قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان)-کنترل توزیع زمانی و مکانی کالاها جهت پیشگیری از ایجاد بارروانی کمبودکالا منجربه تشدید التهاب در بازار و ایجاد مشکل برای معیشت مردم خواهد شد و جهت موفقیت در این مسیرمی‌توان با بهره‌مندی از ابزارهای تکنولوژیک، راهکارهایی یکپارچه و نظام‌مند را اجرا نمود تا با کنترل نحوه عرضه کالا، با احتکار، گران‌فروشی و یا عدم عرضه کالاهای اساسی مبارزه شود. بدیهی‌ست که با رویکرد مبتنی بر نظارت کارآمد(نظارت مستمر و برخط بر عملکرد کلیه واحدهای زنجیره تولید تا مصرف کننده نهایی در بستر سامانه جامع تجارت و پرهیز از سرکشی و نظارت فیزیکی صرف به واحدهای فروش که حرکتی مقطعی است)، علاوه بر دستاوردهایی که در عرصه کنترل بازار به دست می‌آید، می‌توان از ارزش‌افزوده حاصل از این شیوه، زمینه برنامه‌ریزی‌های کلان در سطح استان و کشور را به درستی و مبتنی بر آمار و ارقام واقعی، فراهم نمود