جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر آقایی

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی جهاد تبیین را یکی از مهم‌ترین وظایف هیئات مذهبی عنوان کرد و گفت: همه ما باید به دستورات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به جهاد تبیین عمل کنیم، چرا که بقای جمهوری اسلامی عمل به فرامین امامین انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام ناصر آقایی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، عصر سه‌شنبه در جمع روسای هیئات مذهبی ارومیه که با موضوع هماهنگی برنامه ۱۴ خرداد در سالن شهید کاظمی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و سوم خرداد، اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس، نشانگر مقاومت مردمانی است که حاضر نشدند در برابر دشمن سر تعظیم فرود بیاورند و در این راه، مکتب عاشورا و امام حسین(ع) را الگو خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه نوکری و خادمی سیدالشهدا(ع) افتخاری بزرگ است، افزود: ۱۴ خرداد فرصت مناسبی است تا با آرمان‌های والای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنیم و لازم است که راه، مکتب و آرمان‌های حضرت امام(ره) زنده بماند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه همه ما مدیون امام خمینی(ره) هستیم و امروز همه دنیا زحمات ایشان را تحسین می‌کنند، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب پرچمدار راه و مکتب امام خمینی(ره) است و همه پیروزی‌هایی که در جهان اسلام رخ می‌دهد مدیون رهبری ایشان است.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز در سطح دنیا، حزب الله و مسلمان توانسته‌اند حق خود را از ستمگران بگیرند، مدیون فرهنگ غنی حضرت امام(ره) هستند، مطرح کرد: امروز همه وعده‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تحقق یافته و یا در حال تحقق است و از طرفی هم زوال تمدن پوسیده غرب بیش از پیش ظاهر شده و هم دلدادگان انقلاب در جهان در حال افزایش است.

حجت الاسلام آقایی، جهاد تبیین را یکی از مهم‌ترین وظایف هیئات مذهبی عنوان کرد و گفت: همه ما باید به دستورات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به جهاد تبیین عمل کنیم، چرا که بقای جمهوری اسلامی عمل به فرامین امامین انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز تمام عزت ما این است که در خط ولایت هستیم و این از سفارشات مهم حضرت امام(ره) بود.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha