جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عرفانی

 حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: نسل جوان و آینده سازان کشور برای رویارویی هر چه بهتر با دشمنان باید با تاریخ پرافتخار دوران مقدس آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر عرفانی، ظهر امروز در نشستی با مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: عملیات بیت المقدس ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ با رمز «یا علی بن ابی‌طالب» به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش و با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: سوم خرداد یک حماسه ملی است؛ اگر حضور ملت در صحنه جبهه‌های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی تحقق می‌یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی.

استاد حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران با پیروی از امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای، هیچ زمان حتی وجبی از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند و در برابر قلدری‌ها کوتاه نیامدند. فتح خرمشهر نشان داد ملت ایران چگونه در مقابل دنیای استکبار ایستاد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: نسل جوان و آینده سازان کشور برای رویارویی هر چه بهتر با دشمنان باید با تاریخ پرافتخار دوران مقدس آشنا شوند.

حجت الاسلام عرفانی عنوان کرد: بیان رشادت های رزمندگان اسلام و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت مهمترین رسالت ما در جهاد تبیین است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان هرچند هیچ‌گاه نخواستند قبول کنند که پیروزی در دفاع مقدس را ایمان، معنویت و تفکر بسیجی رقم زده است، اما گذر زمان و پیروزی‌های چشمگیر و مقاومت در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه وحشت را در جبهه استکبار و صهیونیست‌ها ایجاد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha