چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1026055
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
ی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اقدام رئیس جمهور در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی،در دیدار فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان آران و بیدگل، اظهار داشت: همگان باید قدردان انقلاب شکوهمنداسلامی ایران باشیم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تقدیم خون هزاران شهید حاصل شد، بر لزوم اجرای سنت های قرآنی تاکید کرد و ادامه داد: قانون باید به صورت دقیق اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به اقدام رئیس جمهور در حذف ارز ترجیحی اشاره و ابراز کرد: اقدام رئیس جمهور در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی قابل تقدیر است.

وی در ادامه نیروی انتظامی را حافظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی ایران دانست و خواستار مقابله با پدید بی حجابی شد و گفت: ماموری که در برخورد با عاملان کشف حجاب بی تفاوت باشد، حکم خدا را زیر پا گذاشته است.

برگزاری یادواره شهدای انتظامی آران و بیدگل

سرهنگ غلامرضا هاشم زاده، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل هم در ابتدای این دیدار،با ارائه گزارشی از فعالیت ها، از برگزاری اولین یادواره شهدای انتظامی این شهرستان، روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سردار میرحیدری، در سالن اجتماعات فرمانداری خبر داد و گفت: در این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha