شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور نماینده ولی فقیه خوزستان در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان برای دومین بار از زمان وقوع حادثه ساختمان متروپل، با حضور در محل حادثه، از نزدیک در جریان روند آواربرداری و امدادرسانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عصر امروز با حضور در محل حادثه ساختمان متروپل شهرستان آبادان، از نزدیک در جریان روند آواربرداری و امدادرسانی قرار گرفت و ضمن دریافت گزارش‌های مربوطه از مسئولان استانی حاضر در حادثه و فرمانده عملیات میدان و گفت‌وگوی تلفنی با معاون رئیس جمهور، بر تسریع در امدادرسانی‌ها و پای کار آوردن تجهیزات و نیروی متخصص بیشتر تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

تکرار پلاسکو این بار در متروپل | اخطارهایی که جدی گرفته نشد | نوش دارو بعد از مرگ سهراب + فیلم

امام جمعه اهواز در حاشیه حضور در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان، اظهار داشت: این حادثه مردم خوزستان، به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را عزادار کرد.

وی با آرزوی صبر و پاداش جزیل برای خانواده‌های جانباختگان و درخواست شفای عاجل برای مجروحین، یادآور شد: برای دومین بار است که در محل حادثه حاضر می‌شوم و الحمدلله نسبت به روز گذشته با حضور مسئولان ارشد کشور و استانی در این منطقه، شاهد تسریع در امدادرسانی‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه در زمینه نظارت، سالیان سال است که بنده فریاد می‌زنم، اما متاسفانه شاهد ضعف در این حوزه هستیم، مطرح کرد: ساختمان متروپل یکی از نمونه‌های بسیار ضعیف در ساختمان سازی است که هنوز کاملا به بهره برداری نرسیده اما به هر دلیلی مجوز می‌گیرد و در نهایت این اتفاق به وقوع می‌پیوندد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه لازم است تا با همه مقصرین و عاملین مصیبت حادثه ساختمان متروپل آبادان مطابق قانون برخورد شود، گفت: بنا بر گزارش‌های ارائه شده، همچنان احتمال حضور مردم در زیر آوار وجود دارد و لذا در گفت‌وگو با معاون اجرایی رئیس جمهور بر تسریع در آواربرداری و مدیریت میدانی تأکید شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه مسئولان در کل کشور به ویژه در استان خوزستان آمادگی لازم برای هرگونه اتفاق در محل‌های نامناسب و خیابان با پهنای کم را داشته باشند، یادآور شد: به لحاظ کمی، نیروهای زیادی در میدان وجود دارند اما نیاز فعلی ابزار و تجهیزات است، بنابراین تقاضای بنده از مردم عزیز و نهادهای حاضر، این است که حدالامکان از اطراف این حادثه فاصله بگیرند.

امام جمعه اهواز با تأکید بر تسریع در آواربرداری‌ها، خاطر نشان کرد: لازم است تا برای بازماندگان و مصدومین این حادثه تلاش‌های لازم با قید فوریت انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد همچنین ضمن دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه جوانان حاضر در اطراف حادثه ساختمان متروپل شهرستان آبادان و شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها، بر لزوم پیگیری ابعاد مختلف این حادثه توسط مسئولان کشوری و استانی تاکید کرد.

گفتنی است این دومین بازدید نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان از محل حادثه ساختمان متروپل شهرستان آبادان است و روز گذشته نیز در ساعت‌های ابتدایی وقوع این حادثه امام جمعه اهواز در این محل حاضر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha