پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1026464
۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: همه بدانند ملت ایران و نیروهای مسلح انتقام سخت ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی از رژیم صهیونیستی را خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام مهدی پورمحمد، امام جمعه ورزقان، امروز همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر در مراسم غبارروبی مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: فرزندان غیور امت اسلامی در نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج با کمترین تجهیزات ، دفاع جانانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح انجام دادند و با ایستادگی و فداکاری در پرتو خداوند متعال پیروزی بزرگی را رقم زدند و مقتدرانه نشان دادند که به هیچ دشمن متجاوزی اجازه دست اندازی به کیان و تمامیت ارضی را نمی دهند.

وی ادامه داد: صدام ملعون گفته بود که اگر ایرانی ها خرمشهر را پس بگیرند من کلید بصره را تقدیم خواهم کرد، ولی همگان در دنیا دیدند که ملت غیور و غیرتمند ایران اسلامی با ایثار و فداکاری در برابر اشغال وحشیانه دشمن ایستادگی کردند و خرمشهر را آزاد کردند.

امام جمعه ورزقان، سوم خرداد را برکت خون شهدا و صبر و استقامت و مقاومت خانواده های معظم شهدا دانست و از خانواده های شهدای حاضر در مراسم تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام پورمحمد در پایان با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی، خاطرنشان کرد: همه بدانند ملت ایران و نیروهای مسلح انتقام سختی از این اقدام رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha