جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نکونام - امام جمعه شهرکرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مردم اگر صبوری کردند و چند روزی نظاره‌گر فتنه‌گری معدودی در گوشه و کنار استان بودند ناشی از سعه‌صدر آن‌ها و نگاه بلندشان به آرمان‌های نظام اسلامی است، اما اجازه نمی‌دهند حیثیت انقلابی استان زیر سؤال برود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، در پی ناآرامی های پراکنده چند روز گذشته عده ای فتنه گر و اقدامات خرابکارانه عده‌ای آشوبگر و فرصب طلب در برخی شهرهای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدامات تاکید کرد: این مردم اگر صبوری کردند و چند روزی نظاره‌گر فتنه‌گری معدودی در گوشه و کنار استان بودند ناشی از سعه‌صدر آن‌ها و نگاه بلندشان به آرمان‌های نظام اسلامی است، اما اجازه نمی‌دهند حیثیت انقلابی استان زیر سؤال برود و مطالبات و نقدهای ناصحانه خود را هم با زبان نُصح مطرح کرده و پیگیر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

اراذل و اوباشی که در هفشجان به جان مردم افتادند | واکنش شدید نماینده مجلس | مردم فریب نخورند

امام جمعه شهرکرد بر این نکته تصریح کرده که مردم هرگز اجازه موج‌سواری بیگانه و رسانه‌های معاند آن را نداده و پوزه آن‌ها را به خاک خواهند مالید و به زودی در یک حضور جمعی، وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشته و یأس و ناکامی دشمن را فریاد خواهند زد

متن کامل بیانیه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

این روزها در استان غیور چهارمحال و بختیاری معدودی فریب‌خورده‌های ماهواره و اندک وابسته‌های نفاق و استکبار می‌کوشند تا از این مردم صبور و مقاوم سلب امنیت نموده و آرامش آن‌ها و حیثیت انقلابی‌شان را مخدوش کنند. تفاوت است میان اعتراض به یک موضوع و مطالبه آرام آن و میان شعارهای ساختارشکن و حمله به اماکن عمومی و امثال آن، لذا به سرعت صف مردم از این‌ها جدا شد.

اینجا استان بختیاری‌های رشید و بصیری است که با حضور در تهران و ملاقات با امام راحل رضوان الله علیه از عضو بختیاری خود اعلام انزجار نموده و همراهی با نظام اسلامی را پیشه کردند. اینجا استان دهکردی‌های پرورش‌یافته سید ابوالقاسم‌هاست، اینجا شهرکرد مقاوم است، اینجا استان زبان‌ها و فرهنگ‌ها و اقوام و طوایف در هم تنیده و یکدست است.

اینجا استان بیش از ۲۴۰۰ شهید است، اینجا دارای تیپ همیشه بالنده قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) است، اینجا استان بسیجی‌های فدائی اسلام و انقلاب است، اینجا سرزمین غیرت و جوانمردی است، اینجا شیردلان رزمنده دارد، این مردم اگر صبوری کردند و چند روزی نظاره‌گر فتنه‌گری معدودی در گوشه و کنار استان بودند ناشی از سعه‌صدر آن‌ها و نگاه بلندشان به آرمان‌های نظام اسلامی است، اما اجازه نمی‌دهند حیثیت انقلابی استان زیر سئوال برود. جوانان غیور و انقلابی استان این روزها مکرّر می‌گفتند اجازه داده شود پاسخ این شرارت‌ها را بدهیم و دامنه فتنه را جمع کنیم اقشار مختلف استان به‌شدت نگران این وضع هستند.

مردم بصیر این استان به خوبی دانسته‌اند که دولت مردمی و دولت کار و کرامت در حال اصلاحات عمیق اقتصادی است و بهترین راهی که برای برگرداندن سرمایه مردم و برگرداندن یارانه‌ها به جیب مردم وجود داشت همین که یارانه از تجار و سرمایه‌داران و از بازارهای بیرونی حذف شده و به حساب افراد جامعه ریخته شود و هر خانواده‌ای خودش مدیر مخارج خود باشد. هم استانی‌های فهیم خوب دانسته‌اند که کاری با این حجم و با این ابعاد از عظمت، دشواری‌های خاصّ خود را دارد و با کارشکنی‌های زیادی هم مواجه می‌شود لذا حوصله کرده و با صبوری و با کمک به دولتمردان زمینه‌ساز آینده‌ای بهتر برای کشور و استان شده‌اند.

همین مردم صبور در شهرستان‌های ده گانه استان و در اطراف و اکناف با تلفن‌ها و پیام‌های مکرّر و از طرق گوناگون از اینجانب می‌خواستند که هر چه زودتر به این بازی‌های فتنه گرانه خاتمه داده شود و از آنجا که احساس می‌کنند ممکن است قدری به جایگاه بلند و رفیع استان خدشه‌ای وارد شده باشد اعلام آمادگی جهت یک اجتماع بزرگ و همانند فتنه ۸۸ که هشتم دی ماه و قبل از همه به میدان آمدند و از فتنه گران آن عرصه تبرّی جستند اکنون نیز بار دیگر به میدان آمده و ضمن بیعت با انقلاب اسلامی، تبرّی و تنفّر و انزجار خود از فتنه‌گران داخلی و اربابان بیرونیشان را اعلام و حمایت همه جانبه خود از نظام اسلامی را به منصه ظهور رسانده و وظیفه انقلابی خود را انجام دهند.

مردم مؤمن و ولائی و اهل‌بیتی این استان نظام اسلامی خود را زمینه‌ساز ظهور مهدویت دانسته و به عنوان یک منتظر واقعی در همه عرصه‌های جهادی و مقابله با همه فتنه‌های بیگانه حضور مستمر داشته و خواهند داشت. مطالبات و نقدهای ناصحانه خود را هم با زبان نُصح مطرح کرده و پیگیر خواهد بود امّا هرگز اجازه موج‌سواری بیگانه و رسانه‌های معاند آن را نداده و پوزه آن‌ها را به خاک خواهد مالید و به زودی در یک حضور جمعی، وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشته و یأس و ناکامی دشمن را فریاد خواهد زد «وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».

در پایان از ریاست محترم جمهوری اسلامی تقاضامندیم سفر پربرکت خود به استان را تسریع نموده تا بر سرعت و شتاب کارهای عمرانی استان افزوده و مردم بیش از گذشته شاهد برکات این دولت باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد
محمدعلی نکونام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha