جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابوالقاسم مقیمی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه در کشور وجود دارد، گفت: هزار و ۱۴۶ کانون علمی و پژوهشی در کشور وجود دارد که ۱۹۲ کانون مربوط به استان فارس است؛ کانون ها، مرکزی برای گفت و گو های علمی و پیگیری مباحث درس به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از فلسفه های سفرهای استانی شنیدن دغدغه ها و قدردانی از زحمات مدیر استان و مدیران و معاونین مدارس استان است، اظهار کرد: شنیدن آسیب های از مدیران مدارس بسیار مطلوب است تا بتوانیم آن ها را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: بیان برخی از دغدغه ها مطلوب است، چراکه در برخی موارد، مصوبات کشوری می طلبد؛ خطاهایی که در نظام آموزشی ایجاد می شود را باید از کارشناس ها شنید تا پیگیری ها در راستای دغدغه ها صورت می گیرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه در کشور وجود دارد، افزود: برگزاری کارگاه در پایه سوم باید انجام شود که نخستین مرحله از آن مطالعه است؛ سال گذشته ۲۶ کارگاه در کشور برگزار شد و حمایت شدند، پژوهش سراهای استانی را محل برگزاری کارگاه و مرکز تحقیق قرار داده ایم.

فعالیت ۱۹۲ کانون فعال در فارس

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی اعلام کرد: هزار و ۱۴۶ کانون علمی و پژوهشی در کشور وجود دارد که ۱۹۲ کانون مربوط به استان فارس است؛ کانون ها، مرکزی برای گفت و گو های علمی و پیگیری مباحث درس به شمار می روند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha