جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامه حلی

حوزه/ رئیس اداره مجامع و همایش‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مهلت ارسال مقالات به چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای مرتضی کرامتی در گفت‌وگویی از تمدید فراخوان ارسال مقالات به چهاردهمین جشنواره علامه حلی(ره) تا پایان خرداد ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: نظر به درخواست جمعی از طلاب و مدارس حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و موافقت دبیرخانه، جشنواره چهاردهم تمدید شده است.

وی همچنین به تشریح دستورالعمل شرکت اساتید در چهاردهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) پرداخت و افزود: بخش اساتید در چارچوب آیین ‏نامه جشنواره علامه حلی(ره) و بر اساس اصول، ضوابط و مقررات برگزار خواهد شد.

رئیس اداره مجامع و همایش‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که در بخش آثار علمی به عنوان یکی از بخش‌های جانبی جشنواره، اساتید دارای مجوز فعال تدریس و حداکثر سن ۵۰ سال(متولدین ۱/۱/۱۳۵۰ و بعد از آن) می توانند مقالات و کتب خویش را ثبت نمایند، ادامه داد: در دوره فعلی، آثار اساتیدی پذیرش می‌شود که مجوز تدریس سطوح ۲ و۳ حوزه‌های علمیه خواهران را داشته و هنگام شرکت در جشنواره، به تدریس در این سطوح اشتغال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام اساتید خانم عضو سامانه کوثرنت؛ از طریق همین سامانه انجام می شود و بقیه اساتید خواهر و برادر شاغل به تدریس در حوزه های علمیه خواهران که حائز شرایط هستند می توانند از طریق آدرس اینترنتی http://research.whc.ir ثبت نام کنند.

آقای کرامتی با بیان این که در دوره فعلی، فقط قالب اثر به صورت مقاله و کتاب پذیرفته می شود، گفت: کتاب های چاپ شده در ۴ سال اخیر امکان شرکت در جشنواره را دارند؛ ضمنا آثار ارسالی نباید قبلاً به همایش های مشابه همچون «کتاب سال حوزه» و «کتاب سال بانوان» ارسال شده باشد.

وی بیان داشت: فرآیند بررسی آثار بخش اساتید فقط در مراحل استانی و کشوری انجام می‌شود و در این بخش، مرحله مدرسه‌ای وجود ندارد؛ همچنین ارزیابی آثار اساتید بر اساس فرم‌های متناظر موجود در جشنواره انجام و از آثار منتخب اساتید، در بخش جداگانه ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

تمدید چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ۱۴۰۱/ امکان شرکت اساتید حوزوی در جشنواره چهاردهم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha