چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ پنجمین نشست تولید کنندگان محتوای تبلیغی

حوزه/ حجت الاسلام زندوکیلی گفت: از جمله ثمرات نشست هم اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی، بازدید از گروه های تهیه کننده محتوایی تبلیغی بود و این بازدید نشان داد که این گروه ها در عرصه تولید محتوا درحال انجام چه کارهای فاخری می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام زند وکیلی در پنجمین نشست هم اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی که در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد گفت: تاکنون ۴ نشست در این موضوع برگزار شده که از جمله ثمرات این نشست بازدید از گروه های تهیه کننده محتوایی تبلیغی بود و این بازدید نشان داد که این گروه ها در عرصه تولید محتوا درحال انجام چه کارهای فاخری می باشند.
مسئول راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات استان تهران افزود: برای تولید محتوا لازم است هم فکری و هم افزایی صورت گیرد و این امر الان درحال انجام است.
وی با اشاره به نتایج و دست آوردهای نشست ها گفت: یکی از نکاتی که نباید از آن غافل شد، استفاده و بکارگیری همه ظرفیت ها در عرصه تولید محتواست؛ این کار زمانی شکل می گیرد که ظرفیت ها همفکری و شناسایی شود.
حجت الاسلام زند وکیلی اظهار داشت: از جمله آثار این نشستها تقویت خط گفتمانی و حمایت فکری محتوایی در راستای تبلیغ گفتمان ساز، ایجاد زیرساخت برای ایجاد شبکه تولید کنندگان محتوای تبلیغ است و در حال حاضر ۲۰۰ تولیدکننده معرفی شدند.
مسئول راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات استان تهران رسیدن نگاه جمعی تولیدکنندگان محتوا به لزوم ایجاد صنف تولیدکنندگان تبلیغی را از دیگر آثار این نشست ها عنوان کرد.
وی با اشاره به حمایت های محتوایی بیان داشت: حمایت های فکری و تخصصی با استفاده از کارشناسان مطرح گفتمانی، اهدا و یا معرفی منابع اصلی، هنری ادبی، تبلیغ و توزیع و مالی از جمله این موارد است.
حجت الاسلام زند وکیلی گفت: قدرت گفتمان سازی محتوایی، نمونه حمایت محتوایی در حوزه مسئله سازی عمومی در سطوح مختلف مبلغان و ایجاد گفتمان در تبلیغ است.
مسئول راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات استان تهران افزود: برای فرایند تولید محتوای رمضان مسیری همچون برگزاری نشست های هم اندیشی تولیدکنندگان محتوا، برگزاری نشست های اختصاصی با هر مجموعه تبلیغی، برگزاری نشست با همراهان و قالب تولید، ارسال ایده های رمضان، بررسی کلی ایده ها، مشاوره تولید محتوا و مهلت ارسال فرم طی شده است.
وی با اشاره به کارخانه تولید محتوا بیان داشت: از جمله این موارد، معارف دین، قرآن و روایات، جامعه نخبگانی، تولید کنندگان محتوای تبلیغی، جامعه تبلیغی شامل مردم، نوجوان، کودک، بانوان، هیئت، نوع محتوا شامل تبلیغی ترویجی، خام و پژوهشی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha