شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حجت الاسلام حاج صادقی

حوزه/ کنگره چهار هزار شهید روحانی در قم با سخنرانی رئیس جمهور، ۴ خرداد در مصلای قدس قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی از برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم با سخنرانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: این کنگره، چهارم خردادماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مصلای قدس قم برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که روحانیت در همه صحنه برای دفاع از اسلام، انقلاب و مردم حضور داشته و دلیل این امر، تقدیم ۴ هزار شهید به نظام و مردم است، اظهار داشت: روحانیت از مظلوم ترین اقشار در جامعه بوده و دلیل این امر بی توجهی به برگزاری کنگره این قشر است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری کنگره شهدای روحانیت افزود: تاکنون ۷۱۰ یادواره در سطح شهرستانها، ۵۵ کنگره استانی، چاپ ۳۴ جلد کتاب در معرفی شهدای روحانی، ۱۰ جلد کتاب گویا، چاپ ۱۱۷ جلد کتاب توسط یادواره های استانی و برپایی نمایشگاه از اقدامات انجام شده در این خصوص بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی گفت: از میان ۴ هزار شهید روحانی، ۱۴۹ نفر از اهل سنت، تعدادی از شهدای عصر مشروطه و ۳ هزار و ۶۴۱ نفر از شهدای عصر انقلاب می‌باشند.

وی مهمترین راز موفقیت سپاه را پیروی کردن و عملی کردن منویات رهبر انقلاب در مسیر اهداف انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: روحانیت هم همواره در همین مسیر گام برداشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را برای زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره آنها ضروری دانسته و بیان کرد: به همین دلیل کنگره شهدای اقشار مختلف طی سالهای اخیر کلید خورده و امسال نخستین کنگره ۴ هزار شهید روحانی به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha