جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی در جلسه مدیران مدارس علمیه سطح استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: خدمت در سربازخانه حضرت حجت(عج) توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده و لذا همیشه دعای ما این است که خدایا این سربازی را از ما نگیر.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان، در شهرستان صحنه، اظهار داشت: خدمت در سربازخانه حضرت حجت(عج) توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده و لذا همیشه دعای ما این است که خدایا این سربازی را از ما نگیر.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، افزود: فحوای کلام تمام انبیاء الهی یک حرف بود و آن نیز فهم «إِنَّ الدّینَ عِندَ اللَّهِ الإِسلامُ» و «قولو لا اله الا الله تفلحوا» که آنهم حقیقت اسلام است.

وی با بیان اینکه انبیاء(ع) برای به نتیجه رسیدن دین حق تلاش می‌کردند، گفت: هدف نهایی اولیاء در طول تاریخ، تعالی «کلمه الله» بوده، تا جایی که در زندگی بشر اثر گذار باشد و فلاح، رستگاری و در حقیقت سعادت بشر را به ارمغان بیاورد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه انبیاء(ع) آرزوی تحقق اسلام در جامعه را داشتند، مطرح کرد: خداوند به امام(ره) توفیقی عنایت فرمود و با پیروزی انقلاب اسلامی، آرزوی انبیاء(ع) در کشور ما بر آورده شد.

حجت الاسلام ایرانی خاطر نشان کرد: در برابر سرمایه‌گذاری معنوی برای نظام اسلامی که از آغاز نهضت اسلامی و در تمام ۴۳ سال گذشته همچون رشادت‌های حاج قاسم‌ها، انجام شده است، ما نیز دارای وظایفی هستیم.

وی ادامه داد: در عصر کنونی موظفیم تا نسبت به دیگران بیشتر تلاش کنیم و کاری که به ما محول شده را بدرستی، موفق انجام دهیم تا در برابر شهدا رو سفید باشیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان از مدیر و کادر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه، در رابطه با مقدمات برگزاری مسابقات قرآنی و چندین برنامه میثاق استانی تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م. محمدیان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 0
    هر چه از تجملات دور باشیم بهتر به سربازان حضرت حجت(علیه السلام) خدمت می کنیم.
    • کرمخانی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      در برگزاری جلساتی که در خصوص طلاب تصمیم گیری می شود در داخل حوزه های علمیه باشد که هم زی طلبگی رعایت می شود و هم با پخش چنین تصاویری با کلاسی بهانه به دست دشمن در فضای مجازی نمی دهیم.
  • ج.هدهدی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    🔴معایب اشرافیگری مسئولان ♦️امام خامنه ای (مدظله):اشرافیگری مسوولان دو عیب دارد؛ عیب دومش از عیب اوّلش بزرگتر است. عیب اوّلِ اشرافیگری، اسراف است - اشرافیگریِ حلال را می‌گوییم؛ یعنی آن چیزی که پولش از راه حلال و بحق به دست آمده - اما عیب دوم بدتر است و آن این است که فرهنگ‌سازی می‌کند؛ یعنی چیزی برای مسابقه دادن همه درست می‌کند. البته در این زمینه مسؤولان درجه یک بسیار نقش دارند؛ تلویزیون بسیار نقش دارد؛ منش من و شما هم بسیار نقش دارد.
  • 1 IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    گویا افرادی که اینجا نظر داده اند در ایران زندگی نمیکنند. کجای این تصویر تجملاتی است. حتما باید بروند روی فرش بنشینند و بر پشتی تکیه زنند تا بگوییم تجملات نیست. تجملات یعنی بالاتر از عموم مردم و عرف.
    • 2 IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      برادر عزیز ناراحتی نداره، وقتی حوزه علمیه هر شهرستان سالن و یا مکانی برای برگزاری جلسات داره و همیشه هم استفاده میشه چرا باید بریم اردوگاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) کمیته امداد صحنه را اجاره کنیم؟
    • عبدالله خدابنده IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      راه امام، کلام امام تشریفات حوزه های علمیه «تشریفات حوزه های روحانیت... دارد زیاد می شود. وقتی تشریفات زیاد شد، محتوا کنار می رود. وقتی ساختمان ها و ماشین ها و دم و دستگاهها زیاد شود، موجب می شود بنیه فقهی اسلام صدمه ببیند. یعنی با این بساط ها نمی شود شیخ مرتضی و صاحب جواهر تحویل جامعه داد. این موجب نگرانی است، و واقعاً نمی دانم با این وضع چه کنم! این تشریفات اسباب آن می شود که روحانیت شکست بخورد. زندگی صاحب جواهر را با زندگی روحانیون امروز که بسنجیم، خوب می فهمیم که چه ضربه ای به دست خودمان به خودمان می زنیم.» (صحیفه امام، ج 19، ص 42 ـ 43)