چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / دیدار عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ مرجع تقلید شیعیان گفتند: مردم ولی نعمت مسئولین نظام جمهوری اسلامی می باشند،‌ از این رو باید برای رفاه و رفع مشکلات معیشتی و به خصوص گرانی تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه و برگزارکنندگان کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم بر خدمت رسانی هر چه بیشتر مسئولین نظام جمهوری اسلامی به مردم ایرانی اسلامی تأکید کردند و گفتند: مردم ولی نعمت مسئولین نظام جمهوری اسلامی می باشند،‌ از این رو باید برای رفاه و رفع مشکلات معیشتی و به خصوص گرانی تلاش کرد.
این مرجع تقلید با بیان این که باید با خدمت بیشتر کاری کرد، گرانی ها رفع شود و مردم احساس رفاه کنند، افزودند: باید کاری کرد که مردم خدمت رسانی مسئولین را احساس کنند و این زمانی محقق می شود که مشکلات معیشتی و گرانی در جامعه رفع شود.
ایشان با بیان این که روحانیت دارای رسالت های می باشند،‌ از جمله این رسالت ها را عالم بودن،‌ تهجد نفس، خدمت رسانی، جهاد و شهادت و همراهی و با مردم بودن دانستند و بیان داشتند: روحانی که دارای این ویژگیها باشد، مردم همواره هم عاشق و دلباخته او خواهند بود و برای او ارزش و احترام می باشند.

حضرت آیت نوری همدانی همراهی روحانیت با مردم را از اصول موفقیت این قشر عنوان کردند و اظهار داشتند: هر جا روحانیت با مردم بوده و برای رفع مشکلات آنها در جامعه تلاش کردند، مردم هم برای آنها احترام قائل بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha