شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع علمای شبه جزیره عربستان

حوزه/ تجمع علمای شبه جزیره عربستان، اعدام محمد خضر العوامی و حسین علی ابو عبد الله از اهالی قطیف به دست رژیم آل سعود را جنایتی توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای شبه جزیره عربستان، اعدام محمد خضر العوامی و حسین علی ابو عبد الله از اهالی قطیف به دست رژیم آل سعود را جنایتی توصیف کرد که به شناسنامه خونین آن افزوده می شود.

این تجمع افزود: تلاش های بی نتیجه این رژیم نمی تواند این جنایت را پاک کند.

تجمع علما تصریح کرد: اقدام این رژیم جنایتکار در حق ملت عربستان، با اقدامات صهیونیست ها، همسانی دارد؛ چراکه صهیونیست ها با همین روش، روزانه فلسطینی ها را به قتل می رساند و این رژیم گاه گاهی جوانان را به قتل می رساند و هیچ یک از موسسات بین المللی آن را محکوم نمی کنند.

تجمع علمای شبه جزیره عربستان ادامه داد: اقدام رژیم آل سعود در کشتار جوانان، از یک سو دلیلی بر ناتوانی و ترس آن موجودیت خود است و از سوی دیگر کینه های خود را در داخل خالی می کند تا به شکست خود در پرونده های خارجی التیام ببخشد.

تجمع علما خطاب به مردم شبه جزیره عربستان گفت: این رژیم فاسم، مصلحت و آینده ملت برایش مهم نیست و برای توجیه سیاست خبیث خود، از زبان طایفه گری استفاده می کند.

این تجمع اشاره کرد: ملت باید با آگاهی و بصیرت با سیاست خبیث آل سعود و ظلم آن علیه تمامی طبقات و اقشار جامعه مقابله کند و آینده نسل های پیش رو را مورد توجه قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha