پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1025613
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
رئیس جمهور در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی صبح امروز، جمعه با استقبال نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار و جمعی از مسئولین محلی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز، جمعه با استقبال نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار و جمعی از مسئولین محلی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه شد.

وی در بدو ورود در فرودگاه شهید باکری با بیان این که آذربایجان‌غربی حضور تاثیرگذاری در دفاع مقدس داشته و مرزبانی مردم آن مثال زدنی است، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که باید شکوفا شود و کشاورزی، معدن، وجود مراکز علمی، دانشگاهی و نیروی انسانی کارآمد از سرمایه‌های ارزشمند آذربایجان غربی هستند.

رئیس جمهور گفت: اولویت‌های آذربایجان غربی شناسایی شده و باید برای بهبود مسائل این استان برنامه ریزی صورت گیرد.

وی از حضور نمایندگان دولت در جای جای آذربایجان غربی خبر داد و افزود: مصوباتی برای توسعه استان به تصویب می رسد که از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

رئیس جمهور با عذرخواهی از مردم استان به خاطر نبود امکان دیدار با همه به علت شرایط کرونایی اظهار امیدواری کرد در سفرهای آتی از نزدیک با مردم دیدار داشته باشد.

بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و حضور در نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

رئیس جمهور وارد ارومیه شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha