پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جایزه نخبگان البرز ۱۴۰۱

حوزه/ طلبه برگزیده استعداد برتر حوزه‌های علمیه خواهران در شصتمین همایش برگزیده جایزه بنیاد البرز موفق به دریافت جایزه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در جهت تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان، طلاب و دانش آموزان برگزیده، اعطای «جایزه بنیاد البرز» به ‌عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح کشور از سال ۱۳۴۲ در دستور کار بنیاد فرهنگی البرز قرار گرفته است.

طی سال های گذشته از بین طلاب استعداد برتر حوزه های علمیه خواهران افرادی واجد شرایط دریافت این جایزه معتبر شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته اند.

ـ خانم سیده مرضیه علوی از مدرسه علمیه عالی تخصصی معصومیه قم و ندا نصیری مبارکه از مدرسه علمیه عالی تخصصی صدیقه کبری قم در سال ۱۳۹۷

ـ خانم خدیجه احمدی بیغش از مدرسه علمیه عالی تخصصی کوثر تهران در سال ۱۳۹۹

ـ خانم زینب بهجت پور از مدرسه علمیه عالی تخصصی معصومیه قم در سال ۱۴۰۰

ـ و خانم زینب گیلانی از مدرسه علمیه عالی تخصصی مجتهده امین اصفهان در سال ۱۴۰۱

اعطای جایزه نخبگان البرز ۱۴۰۱ به طلبه برگزیده استعداد برتر حوزه‌های علمیه خواهران

همایش شصتمین سال جایزه البرز، عصر روز چهار شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بخش دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب در سالن همایش های هتل ارم تهران برگزار شد.

در ادامه این همایش و در بخش تقدیرها، ۵ نفر از دانشمندان، ۵ نفر از مخترعین، ۷ نفر از طلاب از جمله خانم زینب گیلانی و ۴۳ نفر از دانشجویان به ترتیب با جوایز نقدی ۲۲۰ میلیون تومانی، ۷۰ میلیون تومانی و ۵۰ میلیون تومانی و لوح تکریم و نشان البرز تقدیر به عمل آمد.

اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران کسب این جایزه را به خانم زینب گیلانی تبریک عرض کرده و توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha