جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار کرمانشاه در دیدار مسئولین روابط عمومی و اصحاب رسانه استان

حوزه/ استاندار کرمانشاه گفت: رسانه های ضد انقلاب به رغم اینکه تمام دنیا درگیر بحث اقتصادی و گرانی هستند، فقط به دنبال سیاه نمایی در ایران هستند، گرچه اگر کوتاهی دولت قبل نبود، وضعیت مردم بهتر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، امروز در دیدار مسئولین روابط عمومی و اصحاب رسانه استان کرمانشاه، گفت: باید در قبال پذیرش امانت سنگین امام(ره) و شهدا، مبنی بر دفاع از ارزشها و انقلاب اسلامی، خصوصا سردار دلها، احساس تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: شما فعالین رسانه ای شایسته است که به رسالت مردمی عمل کنید، چرا که روابط عمومی ها و رسانه ها چشم بینا و پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: انتقاد سازنده به یقین به رشد و بالندگی مجموعه ها کمک خواهد کرد، زیرا هر مدیر و مسئولی که خودش را از انتقاد سازنده دور کند، قطعا موفق نخواهد بود.

امیری مقدم با بیان اینکه موظفیم برکات و دستاوردهای نظام اسلامی را هم برای آحاد جامعه و هم برای آیندگان به نحو احسن تبیین کنیم، اظهار داشت: رسانه های ضد انقلاب به رغم اینکه تمام دنیا درگیر بحث اقتصادی و گرانی هستند، فقط به دنبال سیاه نمایی در ایران هستند، گرچه اگر کوتاهی دولت قبل نبود، وضعیت مردم بهتر بود.

وی در ادامه افزود: جا دارد که از مردم شریف کرمانشاه بابت همراهی خوبشان با دولت سیزدهم، گرچه در تمامی صحنه ها دفاع از نظام اسلامی خود را نشان داده اند، ولی در اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها هم به زیبایی تمام، مثل گذشته درخشیدند.

امیری مقدم تأکید کرد: تکلیف داریم به دولتی که به دنبال رفع مشکلات اقتصادی مردم است، کمک کنیم، البته برخی هم کمر همت بسته اند که دولت را زمین گیر کنند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: وضعیت به هم ریخته اقتصادی برخی کشورهای همسایه، همزمان با توزیع عادلانه یارانه ها در کشور، در خصوص کمبود و گرانی کالاهای اساسی، نشان از مثبت بودن این طرح دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha