پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قوامی

حوزه / مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: در شرایط فعلی رعایت شأن و احترام اصحاب رسانه‌های متعهد استان، کمترین و البته ضروری‌ترین انتظاری است که از مسئولین استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ناصر قوامی مسئول بسیج رسانه استان همدان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط مهم و حساس کشور، اظهار داشت: در شرایط مهم فعلی که با تلاش شبانه‌روزی رسانه‌های دشمن برای تحریف واقعیت‌ها روبرو هستیم، لازم است که از ظرفیت‌ عظیم رسانه‌های متعهد و انقلابی در خط مقدم در این نبرد رسانه‌ای، به نحو احسن بهره ببریم.

وی با تاکید بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی و تلاش برای تحقق جهاد تبیین در جامعه توسط اصحاب رسانه، مطرح کرد: در شرایط فعلی رعایت شأن و احترام اصحاب رسانه‌های متعهد استان، کمترین و البته ضروری‌ترین انتظاری است که از مسئولین استان وجود دارد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور و سیاست‌های دولت در افزایش آزادی‌های مشروع و متعهدانه اصحاب رسانه، رفتار خارج از ادب و عرف حرفه‌ای با اصحاب رسانه از طرف مسئولین آن‌هم در استان فرهیختگان همدان، قطعا گناهی نابخشودنی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه دفاع و حمایت از حق حرفه‌ای اصحاب رسانه را وظیفه خود می‌داند، خاطر نشان کرد: بسیج رسانه استان همدان، خود را متعهد می‌داند تا در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و فرامین رهبر معظم انقلاب، مدافع حرمت و کرامت قلم و اصحاب قلم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha