جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردبیل

حوزه/استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پارس‌آباد با اشاره به جایگاه عالمان دین در جامعه، گفت: معنویت در اخلاق و بیان استاد فاطمی‌نیا نمایان بود؛ او در برخورد با مردم بسیار متواضع بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، خانم اطلس وهاب زاده در آیین بزرگداشت ارتحال استاد فاطمی‌نیا در مدرسه علمیه ثامن الحجج علیه السلام پارس‌آباد، اظهار داشت: طراوت خطابه‌ها در تبلیغ دین به همراه کتاب‌شناسی و رواج فرهنگ زندگی طیبه علما از خصوصیات بارز شخصیتی استاد فاطمی‌نیا بود.

وی افزود: معنویت در اخلاق و بیان استاد فاطمی‌نیا نمایان بود؛ او در برخورد با مردم بسیار متواضع بود.

وهاب‌زاده تصریح کرد: استاد فاطمی نیا با خدمتگزاری مؤثر به مردم در ترویج اصول و اندیشه‌های دین و اعتلا و توسعه فرهنگ دینی در جامعه، اثرگذاری خاصی داشت.

استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پارس‌آباد به معرفی مؤمن حقیقی پرداخت و با تأکید بر اینکه عالمان دینی همواره زنده‌اند، بیان کرد: آثار و برکات معنوی وجود عالمان دینی، تألیفات، فعالیت‌های صورت‌گرفته و وجود شاگردان آنها از جمله اموری است که نام و یاد علمای دین را همواره زنده نگه‌ می‌دارد.

وی، ادامه داد: عالمان دینی به عنوان دیده‌بان همیشه بیدار اسلام، عامل همدلی و هم‌زبانی در متن اجتماع هستند و با بصیرت دقیق از ایجاد تفرقه در صفوف به هم پیوسته اسلامی جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha