جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معصومی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین معصومی گفت: شهدای گرانقدر روحانیّت مشعل دار چراغ فروغ قرآن و دین ناب محمدی(ص) هستند و هدایت مردم برای یافتن مسیر الهی به دست این قشر عزیز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی معصومی، شامگاه شنبه ۳۱ اردیبهشت در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه زهرا (س ) شهر خمیر، اظهار کرد : شهدای روحانیّت مشعل دار چراغ قرآن و دین ناب محمدی(ص) هستند و هدایت مردم برای یافتن مسیر الهی به دست این قشر عزیز بوده است.

استاد شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین بسیج هرمزگان با بیان اینکه حضرت علی علیه السلام اولین روحانیت مکتب رسول گرامی اسلام است اظهار داشت :تاریخ ثابت کرده است دشمنان همیشه برای ضربه زدن به پیکره اسلام اولین تیر خود را برای از میان برداشتن روحانیت خرج کرده چرا که می دانند پیروی کردن و حرکت مردم پشت سر روحانی خاشع آنها را از رسیدن به هدف شوم خود باز می دارد.

وی با اشاره به اینکه هر جایی روحانیت حرفی زده خود اولین قدم را برداشته و تقدیم بیشترین شهید روحانی برای انقلاب خود گواه این موضوع است، تصریح کرد: امروز هم استکبار با تمام توان و ابزارهای مختلف از جمله شایعه سازی و تمسخر توسط روحانی نماهای بدلی از طریق غول های رسانه‌ای خود دست به توطئه می زنند تا چهره جهادی روحانیت را نزد مردم به انحراف بکشانند.

حجت الاسلام و المسلمین معصومی با اشاره به بیانات حضرت آقا که فرمودند: تز این انقلاب از روحانیت آغاز شده و آنتی تز آن نیز باید از همین راه شروع شود، افزود: بدانید روحانیتی که آنچنان در مکتب الهی تربیت یافته اند مخالف هوای نفس ومطیع امر مولای خود می باشد و اکنون نیز یقین بدانید مردم با همه خباثت های دشمن از اعماق دلهایشان روحانیت انقلابی و عامل به دین را قلبا دوست دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha