سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلام فرمانده

حوزه/ دادستان عمومی و انقلاب لنگرود اعلام کرد: شایعاتی در رسانه‌های معاند منتشر شده است که علیه ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده پرونده‌ای تشکیل شده است، از اساس کذب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، سیدهاشم میرحسینی، دادستان عمومی و انقلاب لنگرود امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شایعاتی در رسانه‌های معاند منتشر شده است که علیه ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده پرونده‌ای تشکیل شده است، از اساس کذب است و او هیچ پرونده‌ای در دادسرای لنگرود ندارد.

وی افزود: سرود «سلام فرمانده» خشم دشمنان این مرز و بوم را برانگیخته است، زیرا این یک محصول فرهنگی منحصر به فردی است که از عمق جان مردمان این سرزمین به خصوص جوانان و نوجوانان نشأت گرفته است.

میر حسینی ادامه داد: رسانه‌های معاند با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به ابوذر روحی خواننده انقلابی این سرود، در صدد کاهش و بی اثر نمودن این اثر فرهنگی برآمدند که این حربه دشمنان نیز بی اثر است.

وی با تاکید بر اینکه چنین اتهامی به این مداح از اساس کذب است و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در این خصوص تشکیل نشده، بیان کرد: استقبال کودکان و نوجوانان از این رویداد فرهنگی موجب سردرگمی و عصبانیت منافقین داخلی و خارجی شده و آقای روحی با مقبولیتی که در میان مردم عزیز استان گیلان داشته، بزرگ‌ترین ضربه را با کار جهادی و انقلابی خود به جبهه دشمنان انقلاب و نظام وارد کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود خاطرنشان کرد: تعدادی از افراد دست به انتشار چنین اکاذیبی زده‌اند که در این راستا، دستور شناسایی عوامل انتشار اکاذیب به مراجع مربوطه صادر شده و این افراد به زودی شناسایی و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    18 10
    اجرای سرود که در فضاهای عمومی و رایگان و بدون بودجه برگزار شود و منجر به رشد کودکان و نوجوانان شود، خوب است ولی هزینه سنگین اجرای این سرود و حیف و میل بودجه، عملا ضد فرهنگ اسلامی است.
    • محسن IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      11 1
      اینطوری بودجه از بین برود بهتر است تا با اختلاس از بین برود!
    • ایرانی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      9 3
      هزینه سنگین ؟؟، حیف و میل بودجه؟ ؟؟ضد فرهنگ اسلامی؟؟؟ شما مشخصه یا نمیدونی هزینه چیه! یا نمیدونی سنگین یعنی چقدر! یا معنی حیف و میل و بودجه رو نمیدونی! و احتمالا معنای فرهنگ اسلامی رو هم نمیدونی... لطفا با فکر صحبت کنیم راه دوری نمیره. یا علی
    • زهرا IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      6 2
      جناب ایرانی شما چی بهت می رسه؟ شما چرا بهت بر می خوره!
    • بنده خدا IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      4 2
      سلام بزرگوار...هزینه کردن دراه دین اسلام وهزاران هرارنفربااین سرود به راه اومدن هنروکاردرستی ومطمین بلش هرکی معتقدبه وقتش کمک و‌‌‌به نیازمندش میکنه هرچی سرجای خودش نیکووارزشمنده....حضرت خدیجه س دارایشو درراه اسلام ودین گذاشت مطمین باش بانوی گرامی فقرازمان خودشو هم کمک میکرده وکم نمیزاشته
  • شلمانى IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    8 1
    پاسخ اقاى دادستان محترم لنگرود در ٢ بند اول و آخر اين خبر مقبول ، با معنى موجب روشن شدن افكار عمومى بوده ولى ٣ بند ديگر مقبول بردن را ضعيف كرد. قضاوت قاضى نبايد توام با احساسات شخصى قضاوت كند حتى اگر احساساتش ١٠٠٪‏ درست باشد.
    • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      2 1
      شما ظاهرا خودت با احساسات خوندی این خبرو. خودت تو وجودت ببین چیه
    • شاه IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      1 1
      پس این وسط پرونده قضایی لنگرود چی میشه اونم حتما بچه تو بود منکرش میشی کد خدا
  • ج IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    2 1
    ح
  • مهدی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    6 3
    با این حرفهاو تهمت زنی ها معلومه کار بزرگ" ابوذر روحی" کجاشونو به درد آورده ،عکس العمل دردناک"قوم لوط"نشون داد این سرود چقدر دقیق به هدف زده.
  • محمدین IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    4 1
    این سرود همانقدر که مقبولیت بسیار زیادی در قلوب پیر و‌جوان و‌خصوصا کودکان و نوجوانان ایران ایجاد کرده ، تنفر دشمنان داخلی و خارجی را برانگیخته و ان شاءالله به کوری چشم منافقین و معاندین این کار فرهنگی و تاثیرگذار ابدی خواهد شد ننگ‌به نیرنگ منافقین و درود بر هرکه ایرانی واقعیست به دور از تعصب و‌حزب اللهی و غیر حزب اللهی . درود بر ایران و ایرانی . اللهم عجل لولیک الفرج . درود بر رهبرم آقا خامنه ای .دم حاج ابوذر روحی باغیرت گرم
    • رضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      3 6
      بیا پایین بچه
  • فاطمه زهرا لکزایی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    4 3
    من خیلی این سرود سلام فرمانده رو دوست دارم میخواستم از خواننده این سرود سپاس گذاری کنم
  • حاج قاسم IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    8 1
    خداوند به توفیقات آقای روحی بیفزاید و مورد عنایات خاصه بقیت الله اراحنا فدا ه قرار دهد کسانی که چنین بهتانی را میزنند اعتقادی به قیامت ندارند سلام فرمانده تیری است که به قلب دشمنان امام زمان خورده ان شاالله نفسهای آخرشونه
  • هستی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    9 1
    آقای ابوذر روحی براتون از خداوند پیروزی و موفقیت در کارها رو آرزومندم شما بین مردم احترام ویژه ایی رو دارا هستید حالا دشمنان هر چی میخواند بگن اتفاقا ما باهم متحد تر میشویم با امید به خداوند
  • ایرانی باغیرت FR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    کاری غیر عادی نیست چراکه هربار ازچیزی سوختن بایه نقشه و حیله تهمت به میدان امدن لعنت برهمه اونایی بخاطر موقیعت ننگین خود یه کشورو ملت روتوبدترین موقعیت قرار میدن براشون مهم نیست براخواستهای ننگینشون چه خونهایی بریزه