پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
و

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: همان طور که مسجد کوفه در زمان حضرت علی(ع) برای اجتماع و رفع مشکلات مردم بود، در حال حاضر هم باید مسجد محلی برای بصیرت افزایی و رفع مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امروز در جلسه‌ای که با موضوع «تحقق محله اسلامی با محوریت مسجد» با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در این طرح امام‌جماعت به‌عنوان امام محله محور اصلی باشد و مؤمنین انقلابی و جهادی به‌ویژه جوانان نیز پای کار باشند.

امام جمعه آران و بیدگل، پایگاه‌های بسیج را بازوان پرتوان طرح تحقق محله اسلامی دانست و با بیان اینکه تحقق محلات اسلامی در اندیشه امامین انقلاب اسلامی متجلی است، ابراز داشت: تحقق این طرح همکاری، مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی را می طلبد.

حجت الاسلام سلیمانی به دستور پیامبر اکرم (ص) در ساخت مسجد قبا در ورودی شهر مدینه برای اجتماع مردم و رفع مشکلات آنها اشاره و تصریح کرد: همان طور که مسجد کوفه در زمان حضرت علی(ع) برای اجتماع و رفع مشکلات مردم بود، در حال حاضر نیز باید مسجد محلی برای بصیرت افزایی و رفع مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha