یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست هم اندیشی گروه فلسفه

حوزه/ دانش پژوهان سطح ۴ حکمت متعالیه در نشست هم اندیشی با مدیر گروه فلسفه اسلامی جامعة الزهرا(س)، دغدغه‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی خود را مطرح و پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست هم اندیشی دانش پژوهان سطح چهار حکمت متعالیه از سوی گروه علمی فلسفه اسلامی جامعة الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مجید ابوالقاسم زاده، مدیر گروه فلسفه ضمن خوشامدگویی و قدردانی از پیگیری دغدغه‌های علمی و آموزشی دانش پژوهان سطح چهار حکمت متعالیه، گفت: فلسفه زمینه‌های تفکر و شکوفایی اندیشه را در انسان به وجود می‌آورد، همچنین باعث ارتقای سطح نگاه انسان به دیگر موضوعات اسلامی می‌شود.

رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بر اهمیت فلسفه تا حدی است که آن را فقه اکبر نامیدند و مرکز آن را حوزه‌های علمیه خواندند، این مسئله ضرورت ایجاد رشته فلسفه اسلامی را ایجاب می‌کند.

در ادامه طلاب سطح چهار رشته فلسفه اسلامی دغدغه‌ها، مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد مسائل آموزشی، پژوهشی و تربیتی بیان و سؤالات خود را درباره موضوعاتی چون اساتید، عناوین درسی و سرفصل‌ها، تدوین رساله سطح ۴، دغدغه‌های شغلی نظیر تدریس و تبلیغ تخصصی مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha