جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آزمون جذب اساتید حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ آزمون جذب اساتید مدارس علمیه خواهران استان زنجان با حضور داوطلبان در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آزمون کتبی جذب اساتید به صورت حضوری در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان با حضور ده نفر از داوطلبان روز اول خرداد برگزار شد.

زینب صالحی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان زنجان، با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون، عنوان کرد: مرحله اول این آزمون شامل امتحان کتبی صبح امروز برگزار شد و افرادی که در این مرحله توانمندی‌های علمی و مهارتی لازم را دارا باشند و بتوانند امتیاز کافی را کسب کنند، مرحله دوم در آزمون شفاهی مصاحبه شرکت می‌کنند.

صالحی ادامه داد: این افراد درصورت قبولی در مصاحبه شفاهی دوره‌های آمادگی تربیت مدرس را در تابستان سال جاری گذرانده و برای تدریس در سال جدید تحصیلی مهرماه ۱۴۰۱ آماده می‌شوند.

این مسئول، با اشاره به مناطق خدمت این اساتید بیان کرد: این افراد به مناطق مختلف مدارس علمیه خواهران استان و شهرستان از جمله مدرسه فاطمیه ابهر، الزهرا هیدج، حضرت معصومه(س) قیدار و زینب کبری(س) ماهنشان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به شرایط پذیرش داوطلبان اظهار کرد: مدرسین باید حداقل مدرک سطح ۳ را دارا باشند. همچنین حداکثر رده سنی مشخص شده ۶۰سال بوده ولی خوشبختانه تمامی داوطلبین در رده سنی جوان و از دانش‌آموختگان حوزه علمیه خواهران استان زنجان هستند.

صالحی افزود: این آزمون سالانه یک بار طبق اعلام نیاز مدارس استان برگزار می‌شود. همچنین متقاضیان از طریق فراخوان عمومی و رسانه‌ای به صورت حضوری به مدارس و مرکز حوزه علمیه خواهران استان زنجان مراجعه و ثبت نام می‌کنند.

۱۳/۶۱۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha