سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
photo_2019-08-29_14-47-23.jpg

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران، گفت: در این آزمون بیش از ۱۵۰۰ نفر شرکت دارند و امیدواریم بعد گذراندن مراحل بعدی گزینش، افرادی شایسته برای تحصیل در حوزه های علمیه خواهران انتخاب شوند.

خانم منصوره ازغندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: آزمون علمی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه استان تهران امروز به طور همزمان در مدارس علمیه استان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این آزمون بیش از ۱۵۰۰ نفر شرکت دارند و امیدواریم بعد از این مرحله و نیز گذراندن مراحل بعدی گزینش، افرادی شایسته برای تحصیل در حوزه های علمیه خواهران انتخاب شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران، با اشاره به محتوای مواد آزمون علمی متقاضیان ورود به حوزه خواهران، گفت: منابع این آزمون از کتاب آشنایی با قرآن یک تالیف استاد شهیدمطهری، احکام ویژه دختران پایه دهم دوره متوسطه رشته معارف، و عربی پایه اول و دوم دوره متوسطه می باشد.

خانم ازغندی در پایان با بیان این که طی سال های گذشته آزمون کتبی برگزار نمی شد، ابراز داشت: طی سال های گذشته ملاک پذیرش داوطلبان بر طبق معدل کل پایه تحصیلی و قبولی در مصاحبه شفاهی بود اما این روش ایراداتی به ویژه در عدم احراز صلاحیت علمی متقاضیان داشت و بسیاری از مدیران مدارس خواستار تجدیدنظر در این خصوص و برگزاری مجدد آزمون کتبی شدند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha