پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ب

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خداوند از آب به همه چیز حیات داده است، گفت: مردم بدانند آبی که در اختیار دارند به سختی و مشقت به دست آنها می‌رسد، لذا با رعایت الگوی مصرف و اسراف نکردن، استفاده بهتری از این نعمت خداوند داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، امروز در دیدار رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران مناطق تابعه شرکت آب و فاضلاب کاشان، اظهار داشت: هر خدمتی به مردم خدمت به امام زمان(ع) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خداوند از آب به همه چیز حیات داده است، گفت: مردم بدانند آبی که در اختیار دارند به سختی و مشقت به دست آنها می رسد، لذا با رعایت الگوی مصرف و اسراف نکردن، استفاده بهتری از این نعمت خداوند داشته باشند.

امام جمعه کاشان ادامه داد: شرکت آبفای کاشان با اقدامات فرهنگی، تبلیغی و تولید محتوای مناسب که باعث آگاهی مردم می شود، برای جلب مشارکت شهروندان در مدیریت مصرف بهینه آب اقدام کند.

وی با بیان اینکه مسئولان آبفای کاشان مردم را از بحران کم آبی آگاه کنند، ادامه داد: مردم اگر بحران آبی منطقه کاشان را باور کنند و بدانند وصل انشعاب فاضلاب یک اقدام زیست محیطی و به نفعشان است، قطعا با مسئولین همراه خواهند شد.

محمدرضا اسدی، مدیر عامل شرکت آبفای کاشان هم در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه و فعالیت های این شرکت ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha