یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سلام فرمانده

حوزه/ یک کارشناس مذهبی گفت: سرود "سلام فرمانده" به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی و موج ساز، کاری کرده که اردوگاه ضدانقلاب را به لرزه و هراس انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان طی سخنانی در جلسه هیئت ماهانه کارکنان و پژوهشگران مؤسسه شناخت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر قهرمان اظهار داشت: حرکت، منش و سیره شهدا همگی در مسیر توحید و اقامه حدود الهی در جامعه بود و به خصوص مساله ولایت و ولایتمداری در رفتار و گفتار و وصیت نامه آن عزیزان بسیار مشهود و برجسته بود.

وی افزود: این روزها که سرود "سلام فرمانده" این گونه در داخل و خارج کشور ایجاد موج کرده و از آن سو اردوگاه ضدانقلاب را به لرزه و هراس انداخته است، یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مساله ولایت و ولایتمداری است؛ همان چیزی که در وصیت نامه شهدا جزو نکات بسیار مهم و محوری می باشد.

وی با بیان این که شهدا منادی بصیرت و معرفت بودند، گفت: حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، نشان داد که جوهره ایمان در رزمندگان ما چقدر می تواند به سان معجزه باعث گشایش و ظفر شود و درسی که ما از سیره و رفتار و گفتار شهدا می گیریم این است که برای صیانت از انقلاب و اسلام عزیز باید قبل از هر چیز روی مساله ایمان، معرفت و بصیرت کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha