چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر بسیار سخت‌تر از حل مشکلاتی بود که امروز با آن روبرو هستیم، گفت: امروز نیز خرمشهرهای بسیاری در پیش داریم که لازم است با اتحاد و همدلی آنها را فتح کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی شب گذشته در هفتمین نشست مجمع پیشکسوتان همدان با بیان اینکه اگر امروز انسان نسبت به نسلی غبطه بخورد، همان نسلی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشت، اظهار داشت: دوران طلایی دفاع مقدس، ایام‌اللهی است که فرصتی برای رشد بسیاری از جوانان این کشور را فراهم آورد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، یادآور شد: این یک واقعیت است که خداوند برای تحقق اهدافش از لشکرهایش استفاده می‌کند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است، گفت: اساس حرکت انقلاب اسلامی، بر اساس حرکت انبیاء الهی بوده، اما دشمن به دنبال القای این مطلب است که اصل مسیر اشتباه است.

وی با بیان اینکه هدف از انقلاب، نه برای قدرت رسیدن کسی که برای تحقق حرف پروردگار در جامعه بود، مطرح کرد: بدون تردید اگر کسی غیر از این هدف، انقلاب کرده باشد هم سر خودش کلاه رفته و هم به مردم خیانت کرده است.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه امروز با مشکلاتی در جامعه خصوصا در عرصه اقتصادی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: اگر جوان امروز از عدالت و مسائل این چنینی حرف می‌زند، این همان آرمان‌ نظام است که توسط جوانان مطرح می‌شود و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر با مشکلاتی مواجه هستیم، لازم است برای برطرف شدن آن با تمام وجود تلاش کنیم، گفت: دشمن با فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم، بنابراین اهمیت جهاد تبیین در این عرصه بسیار ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه جهاد امروز ما، گفت‌وگو با نسل جوان و بیان دستاوردهاست، گفت: رفع برخی از مشکلات در توان استان نیست و وابسته به تصمیمات ملی است، اما معتقدم این جمع قوی که دارای تجربه‌های بسیاری است می‌تواند در حل مشکلات استانی موفق عمل کند.

وی تصریح کرد: شما زحمتکشان دیروز نظام مقدس هستید و امروز نیز زحمت بر دوش شما قرار گرفته تا برای رفع دغدغه و مشکلات مردم، کنار هم باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی همدان با اشاره به اینکه نحوه برخورد با مردم در ادارات از موضوعاتی است که این جمع می‌تواند در عرصه مطالبه‌گری ورود داشته باشد، گفت: آزادسازی خرمشهر بسیار سخت‌تر از حل مشکلاتی بود که امروز با آن روبرو هستیم، پس با هم‌افزایی مشکلات قابل رفع است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌کس آزادسازی خرمشهر را باور نمی‌کرد، یادآور شد: امروز نیز خرمشهرهای بسیاری در پیش داریم که لازم است با اتحاد و همدلی آنها را فتح کنیم.

امام جمعه همدان با طرح این سوال که آیا رفع آسیب‌های اجتماعی سخت‌تر از فتح خرمشهر است، اظهار داشت: شما با آزاد کردن خرمشهر ثابت کردید کار نشدنی وجود ندارد و با وحدت می‌توان هر ناممکنی را ممکن کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha