جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مریم حسن پور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: مدارس علمیه خواهران استان یزد با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، حماسه سوم خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم مریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های مدارس علمیه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور اساتید برجسته، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای فتح خرمشهر از جمله برنامه‌هایی بود که در سطح مدارس علمیه خواهران استان اجرا شد.

وی در ادامه به برگزاری نشست سیاسی با حضور معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد به همت طلاب مدارس علمیه میبد، بازدید طلاب مدارس سطوح دو، سه و چهار حوزه علمیه شهرستان میبد از گنجینه شهدا دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اشاره و بیان کرد: فضاسازی و پخش کلیپ ویژه آزادسازی خرمشهر، پخش سرودهای فتح خرمشهر در ساعات فراغت طلاب، بازدید طلاب از موزه دفاع مقدس پارک آزادگان صفائیه یزد، مسابقه ویژه فرزندان طلاب، تهیه پوستر، پخش فیلم موقعیت مهدی، مسابقه دلنوشته و خاطره گویی درباره خرمشهر از دیگر برنامه‌ها اجرایی مدارس علمیه خواهران استان یزد به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد بود.

حسن زاده بیان کرد: اردوی زیارتی طلاب به مشهد مقدس و جمکران و قم، برگزاری مسابقه بین طلاب از رخدادهای سوم خرداد و صحبت‌های رهبر انقلاب پیرامون این موضوع، بازخوانی وصیت نامه شهدا، برگزاری ختم قرآن و صلوات هدیه به شهدای خرمشهر و...، از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری پویش «خانه‌ام همین‌جاست» خبر داد و گفت: در قالب این پویش انتشار مطالب مرتبط با افتخارات وطن با استناد به فداکاری‌های رزمندگان در فتح خرمشهر و با هشتگ "خانه‌ام همین‌جاست"، انجام شد.

حسن‌پور، برگزاری نمایشگاه عکس فتح خرمشهر با هدف آشنایی بیشتر طلاب با رشادت‌های شهدای والامقام و برگزاری مراسم جشن در جوار شهید گمنام با حضور مادر شهید و بیان خاطره از فرزند شهیدشان را از دیگر برنامه‌های مدارس به این مناسبت برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha