پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بانوان طلبه پارس آباد

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: سوم خرداد تجلی حماسه و غرور آفرینی ملت ایران است که باید این حماسه و غرور ملی به نسل‌های آینده نیز انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، الله‌بخش نجفی، کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه پارس‌آباد ظهر امروز در نشست سیاسی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر که در مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) شهرستان پارس‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: در تمام سال‌های پر افتخار دفاع مقدس، روزهای بزرگی به ثبت رسیده که عظمت و اهمیت آن همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی، ‌ حماسه‌ای و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و امروزه روحیه سلطه‌ستیز ملت ایران قوی‌تر و مستحکم‌تر از پیش همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه پارس‌آباد با اشاره به اتحاد و اراده ملت ایران در برابر دشمنان، خاطر نشان کرد: سوم خرداد پایان‌بخش توطئه‌های عظیم استکبار جهانی و بین‌المللی و منطقه‌ای علیه ملت ایران بود.

وی تصریح کرد: سوم خرداد سال ۶۱ روزی بود که ملت قهرمان ایران نشان دادند که اگر تمام کشورهای مخالف در منطقه و جهان دست‌به‌دست هم دهند و از مدرن‌ترین سلاح‌ها استفاده کنند، بازهم اراده ملت ما بر همه آنها غالب و پیروز خواهد بود.

نجفی به تشریح اهداف بلندمدت انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: مردم با فرهنگ و متفکر ایران اسلامی با رشد اخلاق و معنویت در کنار رفاه و بهبود معیشت و حرکت به سمت مرز علم و فناوری، خرمشهرهای جدید را در آغوش خواهند کشید و به حول قوه الهی پیروزی‌های جدیدی نصیبشان خواهند شد.

وی اظهار داشت: سوم خرداد تجلی حماسه و غرور آفرینی ملت ایران است که باید این حماسه و غرور ملی به نسل‌های آینده نیز انتقال یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha