جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خرمشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، مهمترین درس آزادسازی خرمشهر در شرایط فعلی برای دلسوزان نظام و انقلاب را، استقامت و ایستادگی بر سرآرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ولو با دستهای خالی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر به خانواده شهدا و ملت غیور ایران و آرزوی توفیق حفظ و حراست از ثمره خون شهدا عنوان کرد: مهمترین درسی که آزادسازی خرمشهر به ما داد و در شرایط فعلی دلسوزان این نظام و انقلاب باید مد نظر قرار دهند، استقامت و ایستادگی بر سر آرمانها و ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی ولو با دست های خالی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر با ایمان و اعتقاد به امدادهای غیبی الهی در این راه استقامت ورزیم و شبهات و تلاش های رسانه ای دشمن نتواند ذره ای در ایمان و عقیده ما رسوخ پیدا کند، نصرت الهی و پیروزی جبهه حق، قطعی خواهد بود.

وی در ادامه خطاب به جوانان و طلاب حوزه های علمیه گفت: فردای قیامت هیچ عذری پذیرفته نیست اگر بعد از این همه خون دل خوردنها و شهید دادن ها، ارزشهای دینی در جامعه کمرنگ شوند و فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به سختی ها و تحریم های دشمن در طول این انقلاب گفت: خرمشهری که امروز در پیش روی ماست و از اولویت های اول کاری همه مسئولین و دلباختگان مکتب حضرت روح الله (ره) می باشد، این است که نگاه و عقیده مردم را نه تنها به این انقلاب و آرمان شهدا سرد و دلزده نکنیم، بلکه با کار، تلاش، ایستادگی و تحمل سختی ها و تحریم ها در راستای پیروزی انقلاب عزیزمان زمینه ساز ظهور حضرت یار باشیم.

وی یادآور شد: در پایان از خداوند متعال طول عمر با عزت و نفوذ کلام رهبر عزیز انقلاب را از درگاه خدای متعال مسئلت داریم و با توصیه به همه مردم و مسئولین که قدر رهبر انقلاب را بدانیم و از ظرفیت معنوی و سیاسی ایشان در جهت رشد و تعالی خود بخوبی استفاده کنیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha