جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اگر صبر و استقامت داشته باشیم پیروز هستیم و اگر پای آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری باشیم به پیروزی خواهیم رسید.

حجت الاسلام علی معبودی در حاشیه رژه خودرویی در یوم الله  ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، گفت: ایستادگی ما به دلیل ایستادگی شهدا و ایثارگران است؛ اگر صبر و استقامت داشته باشیم پیروز هستیم و اگر پای آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری باشیم به پیروزی خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی استقلال فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به دنبال داشت؛ استقلال فرهنگی مسئله بسیار مهمی است که به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم این ۴۲ سال ماندگار شده است.

معبودی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس به برکت خون شهدا به پیروزی رسیدیم و تاکنون ایستاده‌ایم. ایستادگی مردم ایران باعث شده که ۴۲ سال محکم و مقاوم بایستیم و پنجه در پنجه مستکبران بزنیم و چون کوه مقاومت کنیم.

وی اظهار کرد: امسال به دلیل شویع ویروس منحوس کرونا راهپیمایی مثل سالهای گذشته برگزار نشد، ولی دشمنان مشاهده کردند که با همه تحریم ها و دشمنی ها باز هم این ملت بصیر در صحنه بوده و حامی ولایت و ارزشهای ناب اسلامی خواهند بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha