جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردبیل

حوزه/ مبلغ مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان خلخال گفت: تبیین و هدایت‌گری از اهداف و رسالت انبیاء الهی در طول تاریخ بوده و روشنگری و جهاد تبیین، امروز به عنوان یک فریضه با هدف مقابله با انحراف و تحریف انقلاب و گفتمان و ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، خانم رباب صباحی، مبلغ مدرسه علمیه الزهراء(س) خلخال به مناسبت هفته بزرگداشت مقاومت، صبح امروز در جمع طلاب این مدرسه، با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل، اظهار داشت: رزمندگان اسلام با اعتماد به امداد الهی که در سایه ایمان قوی شکل گرفته بود و با پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) نزدیک به دو سال در مقابل دشمن در منطقه خرمشهر مقاومت کردند که آوازه و استقامت این مردان بزرگ در اذهان مردم در طول تاریخ ماندگار شده است.

وی افزود: روحیه استکبارستیزی و پایداری رزمندگان اسلام، در راه حق باعث انفعال و عقب‌نشینی نیروهای دشمن و در نتیجه آزادسازی خرمشهر حماسه‌ساز شد.

فعال فرهنگی با اشاره به زمینه‌های پیروزی رزمندگان در حماسه خرمشهر، خاطر نشان کرد: انسجام و وحدت مردم، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در طول جنگ، روحیه سلحشوری بانوان به‌عنوان مادران و همسران شهداء، رهبری و هدایت تاثیرگذار حضرت امام(ره) از جمله عوامل و زمینه‌های حماسه‌آفرینی در آزادسازی خرمشهر بود.

صباحی، حضور بانوان مبلغ در عرصه‌های جهاد تبیین را لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: تبیین و هدایت‌گری از اهداف و رسالت انبیاء الهی در طول تاریخ بوده و روشنگری و جهاد تبیین، امروز به عنوان یک فریضه با هدف مقابله با انحراف و تحریف انقلاب و گفتمان و ارزش‌های انقلاب است.

وی یادآور شد: تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف، تجهیز به تکنولوژی روز به‌ ویژه در عرصه رسانه و فضای مجازی، مخاطب شناسی و شناخت جریانات دشمن، از الزامات جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha