پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رمز پیروزی جنگ تحمیلی ایمان و اخلاص جوانان بود

حوزه/ ایثارگر دوران دفاع مقدس و عضو هیئت امنای مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) بهار گفت: رمز پیروزی جنگ تحمیلی، اخلاص و ایمان جوانان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، رضا هوشیار از ایثارگران دوران دفاع مقدس و عضو هیئت امنای مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار در محفل روایتگری که ظهر امروز در این مدرسه و با حضور جمعی طلاب و بانوان هیئتی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: آنچه که باعث پیروزی مردم ایران در جنگ تحمیلی شد، ایمان و اخلاص جوانانی بود که در کنار جهاد اصغر، مشغول جهاد اکبر بودند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره)‌ با بیان مفاهیمی چون تکلیف، توکل، جهاد، شهادت و ایثار باعث شد تا جوانان در مبارزه با دشمنانی که تا دندان مسلح بودند ایستادگی کنند، بیان داشت: امروز ما نیز موظفیم به فرمایشات مقام معظم رهبری که ترسیم کننده خطوط نظام هستند، دقت کنیم و اجازه ندهیم فرامین ایشان بر زمین بماند.

این ایثارگر دوران دفاع مقدس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "خرمشهرها در پیش است"، خاطر نشان کرد: دشمن در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی، کشور ما را مورد هدف قرار داده است، بنابراین همه آحاد جامعه بویژه طلاب بایستی نسبت به فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین که الزام آور است، تلاش کنند و در جامعه نقش آفرینی و امید آفرینی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان برگرفته از فرهنگ امام راحل(ره) بود، گفت: شهدای ما یکباره به این مقام نرسیدند و سال‌ها در اثر جنگیدن با هوای نفس، دفاع از ارزش‌ها و ولایت به مقام والای شهادت نائل آمدند و لذا ضروری است که ما نیز با پیروی از سیره و منش شهدا و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم یکی پس از دیگری، خرمشهرهای پیش رو را فتح کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha