پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بانوان طلبه اردبیلی

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت: توجه جدی به جهاد تبیین می‌تواند پاسخی کوبنده به حرکت نابخردانه دشمنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، غفور مظفری،صبح امروز در نشست بصیرتی، سیاسی مدرسه علمیه خواهران ولی عصر(عج) شهرستان گرمی، اظهار داشت: نیت خالصانه، باورهای صادقانه و خداباوری سبب آزادسازی خرمشهر شد و همین خداباوری امروز نیز می‌تواند سبب پیروزی‌ جامعه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شود.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت مردم خرمشهر حماسه‌ای فراموش‌نشدنی است، گفت: مردم این شهر در حالی به مقاومت با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی با اشاره به شیطنت‌های دشمن در فضای رسانه‌ای، یادآور شد: امروزه غرب با راه‌اندازی شبکه‌های متعدد فارسی زبان و با نهایت استفاده از قدرت هنر و رسانه، شرایط کشور را به‌گونه‌ای جلوه می‌دهند که روی ذهن نسل امروز تأثیرگذار باشد، بنابراین توجه جدی به جهاد تبیین می‌تواند پاسخی کوبنده به حرکت نابخردانه این افراد باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه ولی عصر(عج) با بیش از ۲۰ سال قدمت، در شهرستان مرزی و محروم گرمی واقع شده و تحصیل طلاب با سختی‌هایی همراه است، اما این شرایط هیچ وقت مانع فراگیری علوم دینی توسط طلاب تلاشگر این واحد آموزشی نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha