جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی جهاد تبیین است که باید با محوریت امیدآفرینی، ترسیم آینده درخشان انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در جمع شاعران و مداحان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: ملت ایران با وحدت بی نظیر خود در دوران دفاع مقدس جبهه های جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و برای اولین بار در تاریخ ایران نه تنها حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت، بلکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در پشتیبانی از نظام و انقلاب درس عبرتی برای متجاوزان به خاک کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: برای پیروزی این انقلاب خون های زیادی داده شده، لذا باید با تمام توان برای حفظ آن تلاش کنیم.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: انقلاب اسلامی ساده به دست نیامده و شهدا رفتند تا امروز اسلام قدرتمند باشد، لذا همه باید برای معرفی اسلام به جهانیان تلاش کنیم و اگر در راه اسلام و قرآن فدا شویم، کار زیادی نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی جهاد تبیین است که باید با محوریت امیدآفرینی، ترسیم آینده درخشان انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب تحقق یابد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: باید همواره با روحیه جهادی و انقلابی، کار و تلاش به ایرانی قوی و توانمند دست پیدا کرد، در این راستا باید دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه‌های هویت‌ساز را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کرد.

وی ادامه داد: یکی از اثرات جهاد تبیین این است که نشان می‌دهد حتی زمانی که تقریباً چیزی نداشتیم و نظام نوپا بود چه خدمات ارزشمندی انجام شده است و باید به نسل جوانی که آن روزها را ندیده‌اند، عملکردها را گفت تا دشمن نتواند با تصویرسازی وارنه همه چیز را برعکس جلوه دهد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: قدرت و توانایی ایران در طول ۴۳ سال از عمر انقلاب روز به روز افزایش یافت تا جایی که اکنون آمریکا توان رویارویی با ایران را ندارد.

جهاد تبیین وظیفه نخبگان جامعه در شرایط فعلی است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha