جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه نقد فیلم بانوی بهشت در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: دشمن امروز می خواهد با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان، ممالک اسلامی را تصرف کند و لذا فیلم "بانوی بهشت" در این عرصه ماموریت داشت تا اهداف دشمن را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مجتبی، نظری امروز در جلسه نقد و بررسی فیلم " بانوی بهشت" که در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد، با بیان این که در این فیلم تلاش می‌شود اهل سنت را داعشی معرفی کنند، حال آن که این مسئله خلاف واقعیت است، اظهار داشت: شیعه با داعش و وهابیت دشمنی دارد؛ اعتقادات اهل سنت برای ما محترم است و رفتارهای جریان شیعه لندنی ارتباطی با شیعه ندارد.

وی با بیان این که دشمن عملیات نرمی با کمک فضای مجازی برای معرفی "بانوی بهشت" انجام داد تا بتواند در بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کند، افزود: قرآن کریم ما را حتی از توهین به مقدسات بت پرستان هم منع کرده و اگر امروز دم از تمدن اسلامی می‌زنیم، لازم است که اختلافات را کنار بگذاریم و با تمسک به اعتقادات، با وحدت در برابر دشمن واحد که استکبار جهانی است، بایستیم.

استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: دشمن امروز می خواهد با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان، ممالک اسلامی را تصرف کند و در همین عرصه نیز فیلم "بانوی بهشت" ماموریت داشت تا اهداف دشمن را پیگیری کند.

وی خاطر نشان کرد: همه اهل سنت به اهل بیت احترام قائل هستند و در همه کتب آن‌ها از ائمه معصومین و اهل بیت(ع) به نیکی و با احترام یاد می‌شود.

حجت الاسلام نظری تاکید کرد: شیعه لندنی به دنبال خیانت به اسلام است و حتی برای ایجاد درگیری در مراسم اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این فرصت طلایی را از دست شیعه بگیرند.

وی با تاکید بر این که وعده رهبر انقلاب بر آزادی قدس محقق خواهد شد و مسلمانان نماز را در این مکان مقدس اقامه خواهند کرد، گفت: در رابطه با جریان شیعه لندنی که مورد حمایت دشمنان دین و قرآن است، نیازمند تبیین این اصل هستیم که این جریان به دنبال خدمت به دشمن و ضربه زدن به اصل اسلام با نام شیعه هستند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha