جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر /  اجتماع  روحانیون و خانواده های معظم شهدا در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین   برای شرکت مجازی در کنگره ملی شهدای روحانی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری توانسته‌اند کشور را در سخت‌ترین شرایط به خوبی مدیریت کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در حاشیه کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند که با تحریف و وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت، سیاه‌نمایی‌ و در نهایت ایجاد روحیه یأس و ناامیدی بین مردم، چهره‌ای متناسب با امیال پلید خود از ملت و کشور ایران را به جهانیان منعکس کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توانسته‌اند کشور را در سخت‌ترین شرایط به خوبی مدیریت کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه، مراجع عظام و روحانیت دلسوز، همواره خود را مدافع مردم دانسته و در خط مقدم مبارزه با استکبار و استعمار قرار داشته‌اند و دارند و به همین خاطر همواره مورد هجمه ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب دستاوردها و موفقیت‌های گذشته را یادآوری نموده‌اند و مسیر عزتمند انقلاب را در گام دوم به زیبایی تبیین کرده‌اند.

وی به نقش مهم و ارزشمند شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدا با لبیک به امام امت، مردانه در مقابل دشمن ایستادند و سعادت را برای خود خریدند و عزت، عظمت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به یادگار گذاشتند، و لذا همه ما وامدار شهدا و خانواده این عزیزان هستیم و باید همواره حافظ خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: روحانیون همواره با حضور مؤثر و سخنرانی‌های خود موجب تقویت ایمان، اعتقاد و روحیه مردم و رزمندگان بودند.

وی ادامه داد: نقش و جایگاه شهدای روحانی در دفاع مقدس ارزنده است و توانستند با تقویت ایمان و بصیرت معنوی که برای رزمندگان ایجاد کردند، آنها را آماده نبرد در سخت‌ترین شرایط و کمبود امکانات کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، ولی اهداف شوم آنها همواره با صبر، استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران خنثی شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha