سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم

حوزه/ امروز نسل جوان ما نمی داند شهیدان این مرز و بوم برای نگه داشتن این خاک و اسلام و انقلاب چه کار بزرگی کردند؛ متأسفانه نتوانسته ایم بدرستی جایگاه شهید و شهادت را برای جوانان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد حاجی زاده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در این اداره کل در قم برگزار شد، مسئولیت را امانت الهی دانسته و اظهار داشت: باید بدانیم مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه بسیار باارزش برخوردار بوده و از مهمتر این که باید بدانیم برای هر صندلی در نظام جمهوری اسلامی، چندین نفر از پاک ترین جوانان این مرز و بوم جان شان را فدا کرده اند.

وی بیان داشت: این نشان می دهد که مسئولیت در ایران اسلامی چه بار سنگینی است که بر شانه مسئولین قرار داده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان این که امروز در جنگ بسیار سخت و نابرابر فرهنگی قرار داریم و هنرمندان نباید از نقش خود در این جایگاه غافل شوند، عنوان کرد: برای این که بتوانیم در عرصه هنر و فرهنگ و در این جنگ نابرابر پیروز شویم، لازم است همه کمک و یاری کنند و مهمتر این که نباید در امر خدمت رسانی از توکل به حضرات معصومین(س) غفلت کرد.

حاجی زاده گفت: یکی از مسائل مهم استان قم، برگزاری کنگره ۶ هزار شهید استان است که رهبر معظم انقلاب بر برگزاری این کنگره تأکید زیاد دارند و می فرمایند باید سبک زندگی شهیدان که گنجینه عظیمی است، از طرف هنرمندان مورد توجه قرار گیرد و برای نسل امروزی تبیین شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در پایان بیان داشت: امروز نسل جوان ما نمی داند شهیدان این مرز و بوم برای نگه داشتن این خاک، اسلام و انقلاب چه کارهای بزرگی کرده اند؛ متأسفانه چون نتوانسته ایم جایگاه شهید و شهادت را به درستی برای جوانان تبیین کنیم، جوانان به مسائل دیگری کشانده شده و این وقتی نامناسب می شود که نسل امروزی الگوهای خارجی را بهتر از الگوهای اسلامی-ایرانی دنبال کنند و بشناسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha