پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ مدرسه سفیران هدایت بیجار به صورت جدی به بحث اخلاق و تهذیب طلاب توجه دارد و به صورت منظم از اساتید برجسته اخلاق استانی و کشوری دعوت به عمل می آورد.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: تلاش حوزه های علمیه علاوه بر آموزش طلاب، توجه و اهتمام در زمینه تهذیب و امور اخلاقی است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حوزه های علمیه دو موضوع آموزش و تهذیب را توأم با یکدیگر دنبال می کنند، زیرا مکمل هم هستند.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت برگزاری درس اخلاق برای طلاب و حتی سایر اقشار جامعه، اظهار کرد: برگزاری درس اخلاق برای طلاب باید به یکی از الزامات در مدارس علمیه تبدیل و به صورت منظم برگزار گردد.

حجت الاسلام هدایتی تصریح کرد: طلبه ای که تنها در یک بُعد حرکت و تلاش داشته باشد، در آینده نمی تواند موفقیتی که از او انتظار می رود به دست بیاورد؛ طلاب باید علاوه بر دانش و علمی که در حوزه آموخته اند در بحث تهذیب نفس و اخلاق نیز سرآمد باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: مدرسه سفیران هدایت بیجار به صورت جدی به بحث اخلاق و تهذیب طلاب توجه دارد و به صورت منظم از اساتید برجسته اخلاق استانی و کشوری دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha