چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ نشست مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه و جبهه مردمی با دستیار رئیس جمهور

حوزه/ نشست جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی با حضور دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت در مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی با حضور سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت به میزبانی مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه برگزار شد.

قابل ذکر است: در این نشست که جمعی از محققان و پژوهشگران مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی و دستیار رییس جمهور و هیئت همراه وی حضور داشتند، در زمینه شیوه های مردمی سازی اقتصاد کشور و جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی بحث و گفت وگو شد.

بر اساس این گزارش: مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی یکی از مراکز مؤثر در جبهه سازی در عرصه اقتصاد مقاومتی است که با تشکیل جبهه ملی و فراملی با حضور بیش از ۱۲۰ تشکل در قالب گروه های علمی به فعالیت در جبهه اقتصادی کشور می پردازد؛ از اقدامات بارز این مرکز تحلیل و بررسی لایحه تعاون مجلس دوازدهم و نقد قانون بانک مرکزی است و این مرکز همچنان به فعالیت های خود در زمینه های اقتصادی ادامه می دهد و طرح ها و ایده های مختلف اقتصادی را در زیر ذره بین تحلیل و بررسی خود عهده دار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha