چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماز

حوزه/ حجت الاسلام شمسی فر به طرح جراحی اقتصادی و هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به طور جدی با گرانفروشی و احتکارکنندگان کالاها برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: تاسیس حوزه های علمیه و تربیت شاگردان عالم و مهذب برای اشاعه معارف اسلامی در جامعه از اقدامات مهم امام صادق(ع)بوده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان امام صادق(ع) فرقه های انحرافی بسیاری وجود داشت، ادامه داد: امام صادق(ع)با مباحث علمی و نشان دادن راه، با فرقه های انحرافی مبارزه می‌کردند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه در شهر قم، خاطر نشان کرد: نقش آفرینی طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس برگرفته از مکتب جعفری بود.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه به طرح جراحی اقتصادی و هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به طور جدی با گرانفروشی و احتکارکنندگان کالاها برخورد کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با تقدیر از همراهی مردم با دولت، خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان و فروشندگان با مردم مدارا کنند.

حجت الاسلام شمسی فر در پایان به روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در کنار مردم و برای حل مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha