شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: در جریان مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، مردم صبر و استقامت به هم پیوسته انجام دادند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در یادواره شهدای طلاب و روحانی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، امام جمعه شاهرود و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علمای استان، اظهار داشت: اجتناب از معصیت و اطاعت از فرامین الهی، پیام شهدای روحانی برای ما است.

وی افزود: در جریان مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، مردم صبر و استقامت به هم پیوسته انجام دادند که این اقدام جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی خاطر نشان کرد: همه می‌دانیم که ریاست جمهور این مهم را اجرایی کرد تا گره اقتصادی کشور باز شود و به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم، موضوعی که مورد تاکید بسیاری از کارشناسان بود.

وی با تقدیر از استاندار سمنان به جهت برقراری جلسات قرارگاه عفاف و حجاب در استان، مطرح کرد: در بحث فرهنگ عفاف و حجاب در استان سمنان نیاز است تا این مهم نهادینه‌سازی و نگرانی‌ها و دغدغه‌ها برطرف شود.

امام جمعه سمنان یادآور شد: پاسداری از خون شهدا به این معنی است که از فرهنگی که آنها مورد پشتیبانی قرار داده بودند، حفظ و حراست کنیم.

مجلس شهدا، متعلق به همه مردم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم اظهار داشت: مجلس شهدا متعلق به همه مردم است.

وی با بیان اینکه هر ساله شاهد برگزاری ۱۸ یادواره شهدای طلاب و روحانی در جای‌جای استان سمنان بودیم، اضافه کرد: امسال نخستین یادواره متمرکز استانی شهدای روحانی به میزبانی شاهرود برگزار خواهد شد.

امام جمعه شاهرود بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان به‌واسطه فراهم‌سازی مقدمات برگزاری هرچه بهتر این یادواره شهدا و از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مجلس ارزشمند تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha