جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ امام جمعه گرگان گفت: مسئولان لازم است تا با متخلفین این مسئله که در نظارت‌ها کوتاهی داشتند برخورد جدّی و قاطعانه‌ای داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان، اظهارداشت: بنابر حدیثی از امام صادق(ع) گرانی‌های بازار و اجناس آثار سویی همچون بداخلاقی، از بین رفتن امانت و سوءظن و افسردگی به همراه دارد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: ما همه پیرو مکتب امام صادق(ع) هستیم و نباید جامعه به این سه اثر گرانی دچار شود.

آیت‌الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: برخی گرانی‌ها به دلیل شرایط موجود ایجاد شد و لذا دولت در راستای حمایت از مردم، تدابیری را اتخاذ کرد، اما برخی در این میان به بهانه‌های مختلف بازار را به هم ریختند و دست به گرانی کالاها و اجناس دیگر زدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با توجه به فرارسیدن روز مجلس که به فرموده امام راحل مجلس در رأس همه امور است، لازم است که قوانینی را در خصوص این گرانی‌ها تدوین نمایند تا باعث آزردگی حال مردم نشود.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: مردم باید در جامعه راحت زندگی کنند و سوء‌خلق و افسردگی نداشته باشند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته گرگان به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و مجروح شدن چندین نفر از هموطنان اشاره کرد و ضمن اظهار همدردی و تسلیت با مردم خوزستان و بازماندگان این جانباختگان، گفت: مسئولان لازم است تا با متخلفین این مسئله که در نظارت‌ها کوتاهی داشتند برخورد جدّی و قاطعانه‌ای داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، مطرح کرد: به برکت وجود حضرت معصومه(س) حوزه علمیه در قم شکل گرفت.

وی با اشاره به نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر، خاطر نشان کرد: توصیه ما بر اساس روایات ائمه اطهار(ع) این است که دو اصل اساسی محبت پدر و مادر و تکریم فرزندان مورد توجه جدی والدین باشد.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: اگر فرزندان ما از شهد شیرین محبت برخوردار نباشند، در زندگی آینده دچار عقده خواهند شد، بنابراین از سویی دیگر لازم است که فرزندانمان را دوست بداریم، البته این دوستی باید حساب شده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha